BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 24 czerwca 2018

L'Oréal Paris SUGAR SCRUBS - peeling oczyszczający do twarzy i ust


Jakiś czas temu marka L'Oréal poszerzyła swoją ofertę o trzy peelingi cukrowe do twarzy i ust. Wciąż jestem pod ogromnym wrażeniem ich masek i żeli do twarzy z czystą glinką, nie zdążyłam się nimi dobrze nacieszyć, a tu kolejne naprawdę fajne nowości w postaci scrubów cukrowych: oczyszczający z kiwi, odżywczy z masłem kakaowym i rozświetlający z winogronami. Wszystkie zawierają naturalne składniki złuszczające, zapewniające efekt idealnie gładkiej skóry. Bez dłuższego namysłu zdecydowałam się na wersję oczyszczającą, gdyż mam cerę mieszaną, która wymaga dogłębnego złuszczenia i oczyszczenia przynajmniej raz w tygodniu.


Podstawą scrubów są trzy specjalnie wyselekcjonowane cukry, które z jednej strony zapewniają  dogłębne peelingowanie, natomiast z drugiej, gwarantują dodatkową pielęgnację. Dzięki drobnym kryształkom mamy zapewnione skuteczne, a zarazem delikatnie złuszczenie martwego naskórka. 

Biały cukier
Odpowiada za staranne usunięcie martwego naskórka oraz wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się na powierzchni skóry. Pozyskiwany jest z buraków cukrowych, a struktura kryształków charakteryzuje się drobną średnicą. 

Jasny cukier
Gwarantuje skórze wyjątkową gładkość. Produkowany jest z trzciny cukrowej, zawiera witaminy z grupy B.

Brązowy cukier
Dzięki zawartym minerałom, odpowiada za odżywienie i pielęgnację skóry od wewnątrz. Dodatkowo wzbogacony witaminami działającymi kompleksowo.


SKŁAD

SUGAR SCRUBS peeling oczyszczający zawiera wspomniane powyżej trzy cukry oraz nasiona kiwi, odpowiadające za wygładzenie skóry i zredukowanie zaskórników. Dodatkowo został zawarty w nim olejek eteryczny z mięty wykazujący właściwości łagodzące i redukujące niedoskonałości, oraz olejek eteryczny z trawy cytrynowej w celu oczyszczenia skóry. 


Peeling znajduje się w szklanym, masywnym słoiczku, który bardzo ładnie prezentuje się w łazience, ale już nie do końca sprawdzi się podczas podróży. Pojemność produktu to standardowe 50ml.
Kosmetyk ma żelową konsystencję ze znacznie wyczuwalnymi drobinkami cukru i nasionami kiwi. Do tego dochodzi wyjątkowy, owocowo-cytrusowy zapach, który dodatkowo umila proces oczyszczania skóry.

Używałam do tej pory wielu peelingów cukrowych do twarzy, niektóre sama wykonywałam w domu inne kupowałam. Przed zakupem SUGAR SCRUBS peeling oczyszczający postanowiłam nie czytać żadnych opinii w sieci. Nie chciałam się w żaden sposób nastawiać, zachęcać lub zniechęcać do produktu. Przechodząc do aplikacji, nie do końca wiedziałam czego mogę się spodziewać.

Kilka sekund po nałożeniu peelingu na twarz i usta, poczułam przyjemne ciepło, co ogromnie mnie zaskoczyło, ale też bardzo mi się spodobało. Odczucie to połączone z niesamowitym zapachem kiwi sprawia, że odnosimy wrażenie jakby peelingowanie weszło na wyższy poziom, znacznie lepszy i przyjemniejszy. Wykonując masaż czułam pod palcami jak drobinki cukru powoli się rozpuszczają. Cały proces oczyszczania był bardzo przyjemny i delikatny. Skóra po wykonanym zabiegu była widocznie oczyszczona i wyczuwalnie wygładzona, a co najważniejsze przy regularnym stosowaniu peelingu zaskórniki zostały znacznie zminimalizowane. Większość z nas po takim zabiegu ma problem z zaczerwienioną i podrażnianą skórą. Całkiem naturalne jest lekkie zaczerwienie, które pojawiło się również u mnie. Zaczerwienienie jednak bardzo szybko znika, skóra wygląda fantastycznie i już po kilku minutach jest gotowa do nałożenia ulubionego kremu na twarz czy balsamu na usta.


Cena
W drogerii Rossmann 34,99PLN
W UK w drogerii Boots £9,99 


Oprócz tego, że SUGAR SCRUBS peeling oczyszczający obłędnie pachnie i rewelacyjnie działa, jest to przede wszystkim kosmetyk bardzo ekonomiczny. Jest on niesamowicie wydajny, a co najfajniejsze przeznaczony zarówno do twarzy jak i ust. Bardzo dobry kosmetyk, gorąco polecam!








Share:

37 komentarzy

  1. Skoro zniwelował zaskórniki to jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również, peelingowanie nim twarzy to sama przyjemność :)

      Usuń
  3. Miałam wersję rozświetlającą i odżywczą i o ile działanie było ok to już ich zapachy nie ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję Ci przetestować wersję oczyszczającą i gwarantuję, że nie zapach Cię nie zawiedzie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce go upolujesz i będziesz zadowolona :)

      Usuń
  5. Kusi mnie właśnie ta wersja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z tych trzech wersji ta jest najfajniejsza pod względem działania i oczywiście wyglądu :)

      Usuń
  6. z wyglądu 6+, ale cena jak dla mnie trochę za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad nimi od jakiegoś czasu, wydaje być się fajnym i wartym zakupu kosmetykiem, ale cena delikatnie odstrasza :p
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie wiedziałaś kiedy był na promocji w Rossmannie.

      Usuń
  8. Osobiście nie lubię kosmetyków z cukru, ale na maski glinkowe może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję, wygląda tak soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciagle zapominam go kupic, ale to idealny peeling dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko lubisz scruby cukrowe, jestem prawie pewna, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  11. Bardzo zaciekawił mnie ten peeling :D Muszę go następnym razem zakupić

    OdpowiedzUsuń
  12. L'Oréal to klasa sama w sobie. Jakiego ich produktu bym nie kupiła to zawsze jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że dali olejek eteryczny z mięty bo sporo ludzi ma reakcję alergiczną na mentol. I pewnie stąd to zaczerwienienie. Lepszy byłby lawendowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że lawendowy mógłby zaburzyć zapach i główną koncepcję :(

      Usuń
  14. Wygląda tak pięknie że bym to zjadła 😍🤣

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak ta marka się ostatnio rozwija. Same zachęcające do zakupu produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż jestem pod ogromnym wrażeniem Hydra Genius :)

      Usuń
  16. Musze się nim zainteresować bliżej bo wygląda obłędnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda super, ale po ich maseczkach jakoś nie jestem szczególnie zainteresowana nimi :D
    Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciekawa jestem dlaczego maseczki tak Cię rozczarowały?

      Usuń
  18. Muszę wypróbować ☺ również mam cerę mieszaną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cera mieszana jest dość ciężka jeśli chodzi o pielęgnację, ale myślę, że będziesz zadowolona.

      Usuń