BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 27 sierpnia 2017

Essie truth or flare. Lakier do paznokci idealny na wakacje!


Essie ma w swojej ofercie mnóstwo kolorów, które od dawna bardzo mi się podobają, nie zważywszy na to czy pochodzą z aktualnych kolekcji czy sprzed kilku lat. Wszystkie z nich charakteryzuje wysoka jakość i trwałość, nie posiadają szkodliwych substancji, takich jak DBP, Touel czy Formaldehyd. Do tego dochodzi jeszcze spektakularna, bogata gama kolorów i idealna konsystencja.


W tym roku postawiłam na niebieski kolor truth or flare pochodzący z wiosennej kolekcji Essie hide & go chic 2014. Wybór odcienia niebieskiego był zupełnie spontaniczny. Okazało się, że niebieski manicure jest również hitem lata 2017, cieszę się więc, że znalazł się on w mojej kolekcji.  


Do wykonania manicure oprócz Essie truth or flare używam również Sally Hansen Maximum Growth jako bazy i Sally Hansen Insta-Dry jako top coat, który na dłużej pozwala mi zatrzymać efekt świetnego koloru. 


Odcień niebieski doskonale sprawdzi się w czasie urlopu, kiedy możemy pozwolić sobie na odważniejsze, nieco szalone kolory. Zdecydowanie odradzałabym go w miejscu pracy, gdzie panują sztywne reguły ubioru. Stanowczo nie pasuje do dress codu obowiązującego w wielu środowiskach zawodowych. 


Podczas tegorocznych wakacji kolor truth or flare wielokrotnie wybierałam do sportowych stylizacji. Idealnie komponuje się do kobiecych polówek, co możecie zauważyć na zdjęciach. Wielokrotnie zdarzało się, że niebieski kolor paznokci dobierałam do bardziej oficjalnych stylizacji, przełamując w ten sposób ich formalność, dodając im odrobinę ducha i optymizmu.  


Lakier posiada bardzo wąski pędzelek, dzięki któremu można w szybki i precyzyjny sposób wykonać manicure. Do tego dochodzi idealna konsystencja i rewelacyjna pigmentacja. Do uzyskania pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Lakier stosunkowo szybko wysycha i utrzymuje się na paznokciach w nienaruszonym stanie do czterech dni. Oczywiście jest to uzależnione od czynności jakie w tym czasie wykonuję. Cena lakieru w Polsce waha się w granicach 12-17zł. 


Zbliżony odcień znajdziecie w jesiennej kolekcji Essie Fall 2017, a jest nim lakier o nazwie as if! Zachęcam Was do odwiedzenia ich strony TUTAJ, każda z Was na pewno znajdzie coś dla siebie.





Share:

33 komentarze

  1. Faktycznie ten Essie to cudowny odcień błękitu *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny jest ten kolor i w połączeniu z Twoim polo wygląda jak milion dolców

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek rzeczywiście jest ładny, jednakże nie kupiłabym go, bo nie pasuje do mojego codziennego koloru - czarnego :>

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom okazał się też bardzo uniwersalny :)

      Usuń
  5. Piekny kolor, aczkolwiek błękity i niebieskości noszę na swoich paznokciach bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny na wakacje nad morzem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieskie też czasami u mnie gości, ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio gościł dość często, zresztą widać że zużyłam już prawie połowę buteleczki :)

      Usuń
  8. Piękności. Ja ostatni zakupiłam sobie dwa kolorki od essie, tyle, że nudziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam essie i zawsze chętnie do nich wracam :) Z nudziaków miałam topless&barefoot :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie odcienie, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato to idealny czas na nietuzinkowe kolory na paznokciach :)

      Usuń
  10. Prześliczny! Zdjęcia są bez filtru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat są bez. Zależało mi aby jak najlepiej oddać kolor lakieru.

      Usuń
  11. Świetny kolorek ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny, mam kilka lakierów tej firmy. Głownie kupowałam w mini zestawach i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny kolor, takiego odcienia mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor <3 Błękity u mnie teraz na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie tego lakieru jeszcze nigdy nie miałam, ale kolorem jestem zafascynowana. Ja także staram się jak najlepiej dbać o moje paznokcie. Często korzystam z kosmetyków do paznokci firmy https://eveline.pl/kosmetyki-do-paznokci i muszę przyznać, że są naprawdę w porządku.

    OdpowiedzUsuń