BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 19 czerwca 2016

Zapach prosto z wybiegu. Jak pachną słynne aniołki Victoria's Secret?


 Dla mnie okres letni to zdecydowanie czas, w którym z chęcią zamieniam perfumy na ich godne odpowiedniki - mgiełki do ciała. Od jakiegoś czasu każdego roku sięgam po mgiełki popularnej na całym świecie marki Victoria's Secret. Której z nas nie zachwyca cała oprawa ich pokazów i nieziemsko wyglądające modelki? Czy wiecie, że każdego roku specjalnie na tą okazję projektowany zostaje jeden specjalny biustonosz "Fantasy bra". Tworzą go jubilerzy, a wartość szacuje się w milionach dolarów. Znakiem rozpoznawczym pokazów są anielskie skrzydła, które mają okazję założyć tylko wybrane modelki. Nie da się nie zauważyć towarzyszącego temu wydarzeniu luksusu, elegancji i profesjonalizmu. Wśród znanych modelek zaproszeni zostają na wybieg również sławni muzycy i tak zeszłym roku zaśpiewała ulubiona wokalistka moje męża Ellie Goulding.


 Uwielbiam moment zakupu mgiełki, kiedy zanurzam się w te niepowtarzalne zapachy i wybieram ten jeden, który będzie mi towarzyszył podczas całego lata. Uprzedzam Was, każdy z nich jest wyjątkowy i naprawdę ciężko jest się zdecydować. Poniżej umieszczę linki do mgiełek, które do tej pory miałam okazję używać. W tym roku wybór padł na różowy cukiereczek, SHEER LOVE.


  Mgiełka to zgrany, niepowtarzalny duet  białej bawełny i różowej lilii z odrobiną rumianku oraz aloesu. Zapach jest słodki jak na mgiełkę Victorii Secret przystało, co w zupełności nie eliminuje go z grona zapachów subtelnych i kobiecych. Ja osobiście wyczuwam tam odrobinę pudrowego aromatu. Zdecydowanie zapach kojarzy mi się z latem i ogrodem pełnym kwiatów...


 Zapach SHEER LOVE nie utrzymuje się na ciele długo, ale moje oczekiwania względem mgiełek do ciała nie są wygórowane. Tak naprawdę sięgam po nią za każdym razem kiedy otwieram torebkę. Uwielbiam sam moment spryskania ciała i towarzyszące temu uczucie świeżości. Uważam również, że mgiełki świetnie sprawdzają się w sytuacjach kiedy chcemy odświeżyć wnętrza naszego mieszkania czy pościel...


 A oto inne propozycje zapachowe mgiełek, które miałam okazję używać:
SUNNY Brights WILD SPLASH TUTAJ.
Moonlight Dream TUTAJ.

Share:

63 komentarze

  1. Zapach brzmi ciekawie :) Chyba przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przypadłby do gustu większości kobiet :)

      Usuń
  2. Na lotnisku ostatnio miałam okazję wąchać Victorie Secret i muszę powiedzieć, że bardzo mi się spodobały ich perfumy i nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję w przyszłości kupić perfumy, ciekawa jestem ich trwałości bo zapachu jestem pewna :)

      Usuń
  3. Miałam kilka mgiełek do ciała od VS, ale wszystkie oddałam :) Mi jakoś nie przypadły do gustu :) Wolę hydrolaty, choć kiedyś nawet miałam małą kolekcję tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji wypróbować tych mgiełek, ale mam ogromną ochotę ;) Stacjonarnie jednak dostępu do nich nie mam, a w ciemno ciężko wybrać zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując w ciemno masz podwójną niespodziankę otwierając przesyłkę :)

      Usuń
  5. Nie miałam okazji nigdy ich powąchać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie moje nuty..ja używam wanilii i kokosa od VS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem kupię tą opcję zapachową.

      Usuń
  7. Aż muszę je obwąchać, uwielbiam mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wskazuje na to, że i ja je też lubię :)

      Usuń
  8. Żadnej mgiełki z VS jeszcze nie miałam, ale może kiedyś będąc w Wwie się skuszę. Bo jednak trzeba powąchać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. latem coraz częściej sięgam po mgiełki, i o ile normalnie nie lubię słodkich zapachów to w mgiełkach je toleruję. mgiełek VS jeszcze nie miałam, ale sądzę, że wersja o której piszesz spodobałaby mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz używać je latem, polecam Ci kupić jedną z VS.

      Usuń
  10. Jeszcze nie miałam mgiełki od VS, ale myślę, że zapach bardzo przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi kusząco :) Muszę powąchać jeśli będę mieć kiedyś okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że kiedyś taka okazja się przydarzy :)

      Usuń
  12. Będąc w Warszawie weszłam do tego sklepu i wyszłam z niczym. Tak wielecudownych zapachów sprawiło że nie mogłam się zdecydować. Cudny sklep.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa, że od nadmiaru tylko głowa może rozboleć:)

      Usuń
  13. Nie miałam nigdy mgiełek tej marki, ale ostatnio weszły do asortymentu wielu sklepów internetowych, np. Bodyland i całkiem niewiele kosztują :) Może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią odwiedzę ich stronę i się rozejrzę co ciekawego oferują.

      Usuń
  14. Ciekawa jestem czy by mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że jest w Europie tak mało ich sklepów :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam inny wariant i strasznie ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że z żadnymi produktami tej firmy nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą perfumy, jeśli chodzi o bieliznę to mają fajne majteczki :)

      Usuń
  18. Szczerze mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam jedną gruszkową mgiełkę VS i bardzo lubię, długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że jestem ciekawa zapachu gruszki w mgiełce.

      Usuń
  20. Wąchałam kilka mgiełek i nawet zapachy mi się spodobały. Niestety nie skusiłam się, bo słabo się trzymają, a za taką cenę, to wolę już jakieś perfumy na promocji kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie orientuje się w polskich cenach, ale raczej dobrych perfum za taką kwotę to nie kupisz (nawet w promocji)...

      Usuń
  21. Nie znam tego zapachu, ale z chęcią poznałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe połączenie zapachowe, myślę że idealne na okres letni :)

      Usuń
  22. uwielbiam te zapachy z VS <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, kupiłam już kolejną mgiełkę i skusiłam się również na perfumy. O tym wszystkim wkrótce na blogu :)

      Usuń
  23. Uwielbiam słodkie zapachy :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja w lato mało kiedy stosuje perfumy heheh :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też uważam, że mgiełki są świetnym rozwiązaniem.

      Usuń
  25. Nie pogardziłabym tą mgiełką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominałam we wcześniejszym komentarzy, że kupiłam kolejną :)

      Usuń
  26. Może odwiedzę ich przy okazji i przekonam się jak one pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat zapachów mgiełek.

      Usuń
  27. Ja mam dwie - Love Spell i ją polubiłam, a Pure Daydream oddałam Sisi, bo jakoś niespecjalnie mi pasowała, a jej bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą pierwszą miałam, natomiast drugiej zupełnie nie kojarzę.

      Usuń
  28. Ciekawa jestem zapachu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym właśnie jakieś kosmetyki z VS, ale na razie mój budżet się wyczerpał na perfumy :D Jeszcze stoi z 5 butelek i postanowiłam, że póki je nie skończę nowych nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, na dzień dzisiejszy też nie planuję perfumowych zakupów.

      Usuń
  30. Akurat tak się składa, że nic nie miałam z Bath&Body Works.

    OdpowiedzUsuń