BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 5 stycznia 2014

Essie Chinchilly & Forever Yummy


Ostatnio skusiłam się na zakup zestawu lakierów do paznokci Essie. Zawiera on dwa lakiery Essie plus szklany pilniczek tejże marki. Dużo słyszałam o tej marce, aż wstyd się przyznać ale nigdy wcześniej nie miałam z nią styczności. Postanowiłam szybko to nadrobić i kupiłam zestaw z dwoma zupełnie różnymi kolorami.



Essie CHINCHILLY jest bardzo ciekawą mieszanką szarości przełamanej fioletem. Idealnie nadaje się na jesienno-zimową porę roku. Kolor pasuje do wszystkiego, tak więc po jego aplikacji nie musimy martwić się o specjalne dobranie stroju. 
Lakier bardzo ładnie się nakłada, jednak przymusowa jest podwójna warstwa. Po nałożeniu jednej mamy widoczne prześwity, czego bardzo nie lubię. Zapoznałam się z opiniami innych blogerek i dowiedziałam się, że odcień ten jest bardzo popularny wśród lakierów Essie. Uwieżcie mi, kupując go nie miałam zielonego pojęcia o tym, że jest to MUST HAVE wśród lakierów Essie...


Essie FOREVER YUMMY to idealna krwista czerwień. Nie muszę wspominać, że ten właśnie kolor na paznokciach jest moim ulubionym. Idealnie nadaje się na okres jesienno-zimowy, ale ja będę używała przez cały rok, bo jest przepiękną krwisto-soczystą czerwienią. Może to prawda, że czerwień jest przeznaczona dla odważnych kobiet z pazurem...
Dla uzyskania idealnego efektu niezbędne jest nałożenie dwóch warstw. Pięknie prezentuje się na paznokciach średniej długości.
Lakiery szybko schną i najważniejsze bardzo długo utrzymują się na płytce paznokcia. Ważnym ich atutem jest fakt, że nie odpryskują a jedynie ścierają się na końcach.


Jako bonus do zestawu został dołączony malutki szklany pilniczek do paznokci. Świetnie mi się przyda, bo poprzedni przestał już spełniać swoją funkcję. Szklane pilniczki są najlepsze, bo nie obszarpują płytki paznokcia, ale z drugiej strony ich żywotność jest bardzo krótka. Przy codziennym użytkowaniu  pilnik tępi się w bardzo szybkim tempie. Zobaczymy jak się sprawdzi pilniczek z Essie...

Share:

9 komentarzy

  1. Czerwień jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obydwa kolorki śliczne :) bardzo uniwersalne przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki :) Ciekawa jestem tego pilniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilniczek bardzo fajnie się sprawdza, idealnie mieści się do małej kosmtyczki... Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  4. Szarość jest fenomenalna. Za czerwienia nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń