BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

wtorek, 19 listopada 2013

Got2b Oil-licious with Argan Oil


Od dłuższego czasu zbieram w sobie siły i powoli mobilizuje się do rozpoczęcia olejowania moich włosów. Jak dobrze wiecie zabieg można przeprowadzić w domu wykorzystując do tego: olej kokosowy, olej rycynowy, olej ze słodkich migdałów, olej jojoba, oliwę z oliwek, bądź oleje indyjskie. Mimo wszystko zabieg olejowania włosów wymaga poświęcenia trochę czasu i systematyczności. Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie podjąć się tego zabiegu, ponieważ cierpię na notoryczny brak czasu. Zresztą można to zauważyć, po częstotliwości dodawanych przeze mnie postów. No nic, nie będę się dłużej usprawiedliwiała i odbiegała od tematu.



Osoby, które śledzą mojego bloga wiedzą, że staram się dbać o swoje włosy. Są one jednak nieco wymagające. Dzięki ciągłemu farbowaniu są odrobinę zniszczone i przesuszone. Używanie odżywek i masek do włosów to codzienność, ostatnio jednak coraz częściej sięgam po olejki.
Obecnie  testuję got2b Oil-licious with Argan Oil. Olejek ten przeznaczony jest do codziennego użytku, z czego jestem niezmiernie zadowolona. Myję włosy codziennie i szukałam właśnie czegoś takiego. 



W plastikowej buteleczce mieści się 50 ml produktu. Warto zaznaczyć, że buteleczka jest plastikowa bo niektóre olejki zawarte są w szklanych, co wydaje mi się niezbyt odpowiednim rozwiązaniem. Dłonie podczas olejowania zazwyczaj są tłuste i szklana buteleczka z łatwością może wyślizgnąć się i stłuc. 
Olejek bardzo dobrze rozprowadza się po włosach. Stosuję go jedynie na końcówki, bo moje włosy są cienki i przetłuszczające się, nie chciałabym dodatkowo ich obciążać. Kosmetyk wbrew pozorom nie jest bardzo tłusty. Spotkałam się już z bardziej tłustymi produktami, czasem ciężko było zmyć olej z dłoni. W tym przypadku nie mam z tym problemów, wystarczy jedynie ciepła woda. 
Olejek bardzo ładnie pachnie, nie jestem pewna ale przypomina mi zapach kokosowy, który długo utrzymuje się na włosach. Jak łatwo można się domyślić olejek jest koloru żółtego, kolor jest bardzo intensywny.
Włosy po aplikacji produktu z pewnością łatwiej się rozczesują (stosuje go zawsze na mokre włosy). Oczywiście nie są tak idealne jak po olejowaniu całej długości, ja nakładam produkt tylko na końcówki. Mimo tego zauważyłam poprawę, szczególnie widoczną jak włosy zepnę w kucyk. Są wtedy gładkie w dotyku, miękkie i sprężyste, a na dodatek wyglądają na zdrowsze.
Produkt jet bardzo wydajny. Wystarczy odrobina, ja jednak nie żałuje sobie i nakładam większą ilość. Stosuję go od trzech tygodnii i nadal mam połowę niezużytej buteleczki. 



 Zachęcam wszystkich do wypróbowania got2b Oil-licious with Argan Oil. 
Jeśli któraś z Was przetestowała już produkt napiszcie proszę jakie są Wasze odczucia.


Share:

4 komentarze

  1. ja mam olejek arganowy 100%, który sprawuje się super, ale śmierdzi strasznie... mam też kokosowy i rycynowy, a teraz planuję kupić black seed oil z Vatiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar kupić arganowy, ciekawa jestem działania...

      Usuń
  2. Naprawdę chcę spróbować olej do włosów, ale moje włosy są naprawdę w porządku, więc jestem nieco nieufny. Brzmi to jak to działa i co tydzień leczenia chociaż. Www.PuraDorOil.Com

    OdpowiedzUsuń