BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

czwartek, 8 listopada 2018

ELIE SAAB Girl of Now


Perfumami, po które najczęściej sięgam w okresie jesienno-zimowym są Lancôme La Vie Est Belle, Paco Rabanne Olympéa i mój absolutny ulubieniec Viktor&Rolf Flowerbomb. Każdy z wymienionych zapachów kusi kwiatową kompozycją i niesamowitą intensywnością.
Tej jesieni chciałam jednak, aby otulał mnie nieoczywisty zapach o złożonym charakterze. Szukając idealnego aromatu, zapoznałam się z setkami opinii na temat marek mających w swojej ofercie niebanalne zapachy. Chodziły mi po głowie domy perfumeryjne zajmujące wysoką pozycję wśród niszowych marek. Zastanawiałam się nad Acqua di Parma, Diptyque, Byredo czy Tom Ford. Większość z nich doskonale znałam, chociażby Philosycos czy Colonia Intensa. Niestety wracając do nich po jakimś czasie spotkało mnie lekkie rozczarowanie.  Żaden z nich nie zachwycił mnie na tyle, abym była w stanie zapłacić za nie niejednokrotnie zbyt wygórowaną cenę.


Po moim dłuższym researchu wprost nie mogłam oprzeć się orientalno-kwiatowym ELIE SAAB Girl of Now. To kompozycja dla kobiet subtelnych i prowokacyjnych. Po raz kolejny potwierdziło się moje ogromne upodobanie do słodkich perfum. Przyjemna słodycz urzekła nie tylko mnie. Jury CEW BEAUTY AWARDS 2018 w kategorii Prestige, wybrało ELIE SAAB Girl of Now najlepszym nowym zapachem 2018 roku. CEW (Cosmetic Executive Woman) Beauty Award uważane są za kosmetyczne Oscary. Organizacja skupia ponad 9 tys. członków z ponad 2 tys. marek na całym świecie, powstała ponad 60 lat temu w USA.


ELIE SAAB Girl of Now zostały wydane w 2017 roku. Twórcami są Dominique Ropion i Sophie Labbe.

Nuty głowy: mandarynka, gruszka, pistacja
Nuty serca: kwiat pomarańczy, magnolia, migdał
Nuty bazy: paczula, drewno kaszmirowe, fasolka tonka, mleko migdałowe.


Po raz pierwszy spotkałam się z zapachem, w którym tak dobitnie wyczuwalna jest iskrząca esencja pistacji. Po chwili wyraźnie czuć migdał oraz delikatnie przebijające się nuty magnolii i paczuli, dodając zapachowi ogromnej zmysłowości. Całość kompozycji zapachowej jest ciepła, luksusowa i bardzo apetyczna.


Co wyróżnia ELIE SAAB Girl of Now na tle innych zapachów? Zdecydowanie ich intensywność i bardzo przyjemna słodycz. Kocham mocne zapachy i w tym przypadku ELIE SAAB mnie nie zawiodła. Girl of Now utrzymują się na moim ciele do 6 godzin, są zdecydowanie silnym i blisko-skórnym zapachem. Osoby przywiązujące szczególną wagę do detali będą usatysfakcjonowane. Całość zamknięta jest w perfekcyjnie dopracowanym flakonie będącym synonimem elegancji.


Cena PL-50ml 229,00zł
Cena UK-50ml £49.30





Share:

24 komentarze

  1. 'Bardzo apetyczna' - słysząłam o nim wiele dobrego i musze w końcu pozanć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. La Vie Est Belle uwiebiam od pierwszej próbki, ale ten też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach raczej nie dla mnie, nie lubię zapachów migdałowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczka urocza. Muszę przyznać, że nie znam zapachów Elie Saab'a ale jego suknie kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Odwiedź perfumerię przy najbliższej okazji i powąchaj. Śliczne są :)

      Usuń
  6. Pomijajc magnolię jest tu wiele nut które lubię :) oj namowiłas mnie na niuchanie stacjonarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł :) A tak na poważnie, zapach jest naprawdę bardzo ładny :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Masz rację, tak w ciemno ciężko wyrobić sobie zdanie na temat zapachów :)

      Usuń
  8. Nie znam tych perfum, ale za to bardzo lubię sukienki tego projektanta. Znaczy się oglądać w internecie, bo na żadną mnie nie stać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będziesz nosiła jedną z nich, kto wie :)

      Usuń
  9. Uwielbiam wspomniany zapach Lancome La Vie Est Belle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudowny flakonik 😍. Nie znam tego zapachu ale już co nieco słyszałam na jego temat 😉

    OdpowiedzUsuń