BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 18 października 2015

Soap & Glory SCRUB YOUR NOSE IN IT


 Myślę, że większość z Was boryka się z podobnym problemem do mojego. Otóż moja cera bardzo źle znosi zmiany klimatu i podróże samolotem. Może się to wydawać dziwne, ale niestety tak jest, zawsze na wakacjach najpierw wyskakuje mi kilka niedoskonałości, a mój humor troszeczkę zanika...
 Nie inaczej było podczas ostatniego urlopu. Jednak tym razem postanowiłam się zabezpieczyć i kupiłam Soap & Glory SCRUB YOUR NOSE IN IT, abym zaraz po powrocie mogła zacząć mój treatment, bo dobrze wiedziałam co mnie czeka.


 Czym właściwie jest Soap&Glory SCRUB YOUR NOSE IN IT?
 Jest to peeling przeznaczony do cery charakteryzującej się powiększonymi i zatkanymi porami oraz zapobiega powstawania nowych wyprysków. Dodatkowo może być stosowany jako oczyszczająca maseczka do twarzy. 
 Zaleca się aby produkt nałożyć na wilgotną skórę w strefie T, następnie okrężnymi ruchami wykonać peeling, po czym zostawić na 2 minuty jako maseczkę. W tym czasie kosmetyk lekko zastyga. Oczywiście ja stosuje go na całą twarz i trzymam nieco dłużej niż dwie minuty. Po tym czasie peeling zastyga ale nie na twardą skorupę i nie powoduje efektu ściągania. 


 Soap&Glory SCRUB YOUR NOSE IN IT ma bardzo gęstą konsystencję, koloru miętowego i tak też pachnie. Podczas aplikacji wyczuwalne są lekkie drobinki, które dobrze złuszczają martwy naskórek. Pomijając fakt, że produkt naprawdę dobrze peelinguje, najbardziej podoba mi się uczucie lekkie chłodu i nawilżenia jaki pozostawia na twarzy. Nie do końca jednak jestem pewna czy szukałam takiego produktu. Zależy mi na silnym i guboziarnistym peelingu, czasem potrzebuję głębszego oczyszczenia...


 Sięgamy po niego dwa razy w tygodniu. Produkt jest o pojemności 100ml przy czym jest zadziwiająco wydajny. Myślę, że dzięki zawartym lekkim drobinkom produkt sprawdzi się również dla osób z delikatną i wrażliwą cerą. Cena w UK waha się w granicach 9 funtów.


 Rewelacyjnie współgra z żelem do mycia twarzy Face Soap and Clarity 3-IN-1 DAILY DETOX Vitamin C facial wash TUTAJ, który już bardzo dobrze znacie. Dodatkowo, wpis na jego temat umieściłam na wizaż.pl TUTAJ.


 A jaki jest Wasz ulubiony peeling? Polećcie proszę jakiegoś dobrego zdzieraka...


Share:

43 komentarze

  1. nigdy nie mialam nic z tej firmy, szkoda bo jest pare produktow ktore mam na oku :) ja lubię peeling taki fioletowy z Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie lubię takie nie za mocne ;) Boski kolor ma ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam olbrzymi problem z powiększonymi porami, są naprawdę duże i rzucające się w oczy. Niestety nie mogę używać gruboziarnistych peelingów. Kiedyś je uwielbiałam, ale niestety zawsze po takim peelingu dostawałam wysypu pryszczy. Teraz jestem chyba skazana na enzymatyczne, ale co to za przyjemność? Nie ma tego efektu mega gładkiej skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najlepszym zdzierakiem jaki sprawdza się i oczyszcza rewelacyjnie skórę czego żaden kosmetyk nie robił jest - pasta z ziaji, liście manuka. Rewelacja! :) Z soap glory jeszcze nic nie miałam, ale ostatnio widziałam półkę w niemieckim Douglasie i chętnie zakupię coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt. Aktualnie stawiam na kwasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam peeling morelowy Soraya :) a ten myślę, że u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat nie mam dostępu do tej marki ale takie maseczki peelingi są u mnie też niezbędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo taki produkt 2 w 1 to świetne rozwiązanie:)

      Usuń
  8. Ja używam peelingi enzymatyczne, a ostatnio kwasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym produkcie wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz delikatnego peelingu to może warto się skusić:)

      Usuń
  10. nie wiedzialam ze maja takie cos:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo dużo ciekawych produktów w swojej ofercie:)

      Usuń
  11. oj pozytywne zaskoczenie , super produkty :)

    www.gosia-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widzę ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dla mojej skóry, ale wydaje się być całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. takiego peelingu idealnego to jeszcze nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. peeling by mi się taki przydał by chociaż przetestować go:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor peelingu jest ciekawy, pierwszy raz widzę ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam peeling z sylveco i sprawdza się dobrze :) chociaż to też zależy od naszych oczekiwań

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym kiedyś wypróbować kosmetyki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nic nie miala z tej firmy, a marzy mi sie kilka produktow! Ja lubie takie mocniejsze peelingi, wiec ten raczej nie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam maseczkę z sody oczyszczonej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja się zakochałam w ich kolorówce :) i głupiutkim żelu pod prysznic - rozświetlającym :) Będę za dwa tygodnie w Anglii i planuję kupić tym razem coś z pielęgnacyjnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że będziesz w Anglii:) Koniecznie kup coś z pielęgnacji:)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to raczej nie są dostępne w Polsce, ale moge się mylić...

      Usuń
  23. Nie znam marki ale fajny produkt:) ja używam peelingu enzymatycznego czasami Norel, a teraz głównie robię sobie kwasy

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kosmetyki tej firmy, tego jednak jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawie wygląda :) Jestem zadziwiona wydajnością :)

    OdpowiedzUsuń
  26. http://olx.pl/oferta/kosmetyki-z-uk-zestawy-na-prezent-najtaniej-CID87-IDedlXN.html
    Moze któras bedzie zainteresowana. Sa dostepne zestawy z Soap and Glory.
    Polecam

    OdpowiedzUsuń