BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 2 lutego 2014

Jak usunąć manicure hybrydowy CND Shellac?

 Ostatnio przedstawiałam Wam jak wykonać manicure hybrydowy na lakierach CND Shellac. 
Dzisiaj przyszła pora na pokazanie jak można w łatwy i prosty sposób usunąć manicure hybrydowy w domowym zaciszu. Osoby, które wykonują tego rodzaju manicure w salonach kosmetycznych powinny ponownie udać się tam w celu zdjęcia hybrydy. Jak wiecie ja wykonuję sama ten zabieg i też sama zajmuję się jego usuwaniem.

Do tego celu potrzebujemy:
-płatki bezpyłkowe,
-folię aluminiową,
-aceton,
-patyczek bambusowy.


Hybryda nie reaguje na zwykły zmywacz do paznokci, dlatego jest niezbędny aceton kosmetyczny. Oczywiście są dostępne zmywacze z acetonem i w ostateczności możemy go użyć ale czysty aceton reaguje znacznie szybciej i dlatego osobiście  go polecam.

1. Nasączamy bezpyłkowy wacik acetonem.


2. Namoczony wacik zawijamy wokół paznokcia przy użyciu folii aluminiowej, nie zapominając o dokładnym przyciśnięciu, w celu braku dopływu powietrza i szybszej reakcji acetonu.


3. Odczekujemy 10-15 minut.


Jak widać po odczekaniu 10-15 minutach i zdjęciu folii, lakier sam świetnie odchodzi od płytki paznokcia.


4. Za pomocą patyczka w bardzo prosty sposób usuwamy lakier. Musimy to zrobić bardzo delikatnie aby nie naruszyć płytki paznokcia. 
Jest to ostatni etap usuwania manicure hybrydowego CND Shellac.




Teraz wystarczy tylko skrócić i opiłować paznokcie i można nakładać ponownie hybrydkę.

Tym razem moje paznokcie wytrzymały jedynie dwa tygodnie, a wszystko za sprawą gigantycznych odrostów, które nie wyglądały estetycznie, szczególnie przy czerwonym lakierze. Wspominałam wcześniej, że odkąd zaczęłam stosować Sally Hansen Quick Care- ultra smoothing growth treatment TUTAJ, moje paznokcie rosną w szalonym tempie. No niestety w przypadku hybrydy nie jest to wskazane :)


Share:

29 komentarzy

  1. Nigdy nie robiłam hybrydów. Chyba za często lubię zmieniać kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubieńcem jest czerwień, więc nie mam problemu z chęcią zmiany koloru. Nie mam również za duzo czasu na ciągłe zmienianie koloru, w moim przypadku hybryda sprawdza się idealnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość kreatywna ale trochę inwazyjna metoda, może lepiej zmywacz do hybrydy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam aby ta metoda była inwazyjna, w żaden sposób nie szkodzi moim paznokciom. Zostaję przy acetonie kosmetycznym,bo jest niezawodny i sprawdzony. ..

      Usuń
  4. Usuwam swój manicure w taki sam sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem i u Ciebie :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy hybryd nie miałam, ale w taki sposób (tylko ze zwykłym zmywaczem zamiast acetonu) usuwam brokatowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł na usuwanie brokatu :) sama nie używam brokatowych lakierów ale dzięki za info, jestem pewna że kiedyś się przyda ta metoda...

      Usuń
    2. Też nie miałam nigdy hybrydy na paznokciach i Twoja metoda pozbywania się brokatowego lakieru wydaje się być obiecująca:)

      Usuń
  7. Dwa tygodnie to moim zdanie baaardzo długo :) Zazdroszczę:) Ja hybryd jeszcze nie miałam, przymierzam się, ale trochę jak "pies do jeża"... Ale kusi mnie ogromnie:) Tylko usuwanie jego z paznokci wygląda nieco drastycznie. Mam nadzieję, że sam łatwo odchodzi przy odpowiednim postępowaniu, tak jak mówisz... :) Buziaki dla Ciebie Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuwanie jest banalnie proste i jak sama widziałaś lakier po kilkuminutowym kontakcie z acetonem sam odchodzi :) gorąco polecam hybrydke, sama zastanawiam się nad zakupem nowego koloru, tym razem coś delikatnego i jasnego... pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze hybrydowego lakieru na paznokciach, choć kuszą, jednak muszę się zastanowić, dobrze wiedzieć jak usuwać, tak na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cię do spróbowania :) pozdrawiam

      Usuń
    2. też jeszcze takiego nie miałam, ogólnie lubię moje paznokcie, ich płytkę i kształt . Ale fakt takie hybrydowe wyglądają bardzo ładnie :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Najprostsze sposoby są najlepsze:) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Usuwałam w identyczny sposób, ale chyba byłam zbyt brutalna bo moje paznokcie nie wyglądały po tym najlepiej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że trzeba to robić umiejętnie, następnym razem bedzie lepiej... głowa do góry. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Najfajniejsze to odrywanie lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nigdy nie miałam hybrydowego manicure, ponieważ za szybko nudzą mi się kolory i lubię częste zmiany lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z hybrydą jesteś związana co najmniej na jakieś dwa do trzech tygodnii...

      Usuń
  13. Trafiłam ostatnio na ubranka nasączone acetonem ,nakładamy ,zawijami i czekamy,nie próbowałam,czekają grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że hybrydy tak szybko się nie usunie jak zwykły lakier ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, jestem właśnie przed pierwszym samodzielnym zmywaniem hybryd, znalazłam kilka instrukcji, choćby tu na blogu czy tą http://www.modoweinspiracje.pl/2016/08/24/usunac-manicure-hybrydowy/, ale to co mnie zastanawia to to czy naprawdę można sobie tak o, od razu właściwie nakładać kolejny raz hybrydę. Czy nie należy choć trochę odczekać?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez najmniejszego problemu kochana :) Zaraz po ściągnięciu hybrydy można nakładać nowy kolor i cieszyś się nim przez kolejne 2-3 tygodnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego co zauważyłam na moich paznokciach Shellac schodzi lepiej niż inne hybrydy. Praktyczne porady można przeczytać na http://www.modoweinspiracje.pl/2016/08/24/usunac-manicure-hybrydowy/ . Kilka podpowiedzi jak nie zniszczyć paznokci przy ściąganiu lakieru.

    OdpowiedzUsuń