BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

sobota, 15 czerwca 2019

Estée Lauder Pure Color Envy Sculpting Uniwesalna pomadka do ust


W kwestii koloru pomadki do ust jestem tradycjonalistką. Nie lubię szaleć, zazwyczaj decyduję się na delikatne kolory. Staram się wybierać spośród różowych odcieni, które dobrze współgrają z moją urodą. Takie rozwiązane wydaje mi się najbezpieczniejsze, pozwala mi w szybki i dyskretny sposób podkreślić usta w każdych warunkach. W przypadku intensywnych odcieni wymagana jest precyzja, lusterko oraz chwila uwagi. Ja osobiście wolę jednak szybkie rozwiązania.


Marka Estée Lauder może pochwalić się bardzo długim stażem na rynku kosmtycznym. Powstała zaraz po wojnie, a jej nazwa pochodzi od imienia i nazwiska swojej założycielki. Jaki produkt Estée Lauder przypadł mi najbardziej do gustu? Odpowiedź jest prosta. Pokochałam wręcz ich wielokrotnie nagradzane serum Advanced Night Repair, o którym wkrótce postaram się napisać osobny wpis. Nie mam wyrobionego zdania na temat kosmetyków kolorowych marki. Używałam ich kultowego podkładu Double Wear i z przykrością muszę napisać, że u mnie zupełnie się nie sprawdził. Tragicznie współgrał z moją mieszaną cerą i niesamowicie się świecił, co automatycznie go dyskwalifikuje. Najwyższy czas poznać ich produkty do ust!


W mojej ocenie idealna pomadka do ust to taka, która nie zawiera żadnych połyskujących drobinek, nadaje ustom ładny kolor, dodatkowo je odżywia oraz nawilża. Pomadki Pure Color Envy Sculpting Lipstick mają niesamowicie kremową formułę, dzięki której aplikacja jest prosta, a krycie równomierne. Szeroka gama kolorystyczna pozwala dopasować kolor do każdego typu urody. Możemy wybierać spośród  25 odcieni! 


Kolor Dynamic określiłabym jako brudny róż, który świetnie dopełni prosty makijaż. W zależności od preferencji zapewnia krycie od średniego do pełnego. Nadaje ustom dziewczęcy, ponadczasowy wygląd (w rzeczywistości jest delikatniejszy niż na zdjęciu). Zawarty kompleks nawilżający jest stopniowo uwalniany przez co pomadka gwarantuje optymalne nawilżenie przez wiele godzin. Kolor utrzymuje się na ustach bardzo długo, a satynowe wykończenie gwarantuje efektowny, ale wciąż delikatny makijaż. Pure Color Envy Sculpting Lipstick wygląda bardzo świeżo i zapewnia uczucie komfortu. Nie wysusza ust, w miarę równomiernie się ściera, nie rozmazuje się, nie wychodzi poza kontur ust. Gwarantuje naturalny efekt, zero zbędnych drobinek oraz nadmiernego błysku! A podobno połyskujący efekt będzie największym hitem nadchodzącego lata... Ciężko jest zmieniać przyzwyczajenia, obawiam się, że tegoroczne trendy nie przemawiają do mnie zbyt wystarczajaco. Z drugiej strony zastanawiam się czy warto na siłę eksperymentować z odważnymi kolorami na ustach, skoro dobrze czuję się w sprawdzonych, delikatnych odcieniach...

Cena
Pl 149,00zł
Uk £27,00
Share:

23 komentarze

  1. Piękny odcień! Chętnie zobaczyłabym efekt na ustach :) Też lubię delikatne kolory pomadek, ale jakiś szalony kolor też jest u mnie mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię szalone kolory u kobiet, ale sama nie jestem na tyle odważna :)

      Usuń
  2. Przepiękny kolor! Taki konkretny a przy tym niesamowicie kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, lubię taką formułę, choć i mnie tegoroczne trendy nie kusza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już się bałam że tylko ja jestem wybredna :)

      Usuń
  4. Lubię takie kolory na ustach ale też nie używam ich zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna, w opakowaniu petarda a na skórze nieco nabrała ogłady

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor :) Aż mam ochotę wrócić do używania pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka to zawsze dobry wybór, warto do nich wrócić :)

      Usuń
  7. Szminka wygląda bardzo ciekawie, prawie tak samo jak Twoje zdjęcia, które robisz świetne! Współpracujesz ze sklepami? Może byłabyś zainteresowana kosmetykami fryzjerskimi https://www.fryzomania.pl/category/kosmetyki-do-wlosow? Myślę, że czytelnikom by się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny odcień, lubię takie brudne róże, na co dzień najlepiej się w takich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kolor świetnie pasuje do codziennych stylizacji :)

      Usuń
  9. Bardzo kobiecy i elegancki odcien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zgadzam się z Tobą w stu procentach :)

      Usuń
  10. Rzadko maluję usta, więc droższe pomadki mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń