BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

sobota, 22 września 2018

EISENBERG Paris Masque Hydratation Totale - maska intensywnie nawilżająca


Jeszcze kilka tygodni temu regularnie wystawiałam twarz na działanie silnych promieni słonecznych. Pomimo, że opalałam się racjonalnie i systematycznie sięgałam po filtry przeciwsłoneczne, moja cera wymagała długotrwałego, dogłębnego nawilżenia. Postanowiłam dwa razy w tygodniu aplikować maseczkę EISENBERG Paris Masque Hydratation Totale, w celu dodatkowego jej nawilżenia i złagodzenia ewentualnych przesuszeń.


Maseczka EISENBERG Paris Masque Hydratation Totale zawiera formułę TRIO-MOLÉCULAIRE, która jest wynikiem 13 lat badań naukowych oraz 2 lat testów klinicznych i medycznych. Formuła ta wchodzi w skład każdego kosmetyku marki, gwarantując tym samym doskonałość i skuteczność. Trzy współdziałające molekuły stymulują naturalne funkcje skóry, regenerując, dotleniając i dogłębnie ją stymulując. 
Maseczka zawiera naturalne składniki, kwas hialuronowy (gasi pragnienie skóry) i krasnorosty ( działające łagodząco i kojąco, przywracające skórze naturalne PH, eliminujące toksyny). Dodatkowo zostały zawarte również olejki: pomarańczowy i cytrynowy, wykazujące właściwości rozjaśniające oraz wygładzające, a ekstrakt z bukowych pąków odświeża i tonizuje cerę. 


Posiadam cerę mieszaną, która jest trudna w pielęgnacji, dlatego wybierając maseczkę zależało mi na intensywnym i równomiernym nawilżeniu wszystkich partii. EISENBERG Paris Masque Hydratation Totale przeznaczona jest do wszystkich rodzajów skóry. Ma bardzo przyjemną żelową konsystencję w kolorze delikatnej, morskiej zieleni i lekko wyczuwalny zapach. Podczas urlopu trzymałam maseczkę w lodówce dla dodatkowego ukojenia oraz schłodzenia rozgrzanej słońcem skóry. Nałożona w takiej formie działa zbawiennie i kojąco!


EISENBERG Paris Masque Hydratation Totale nakładam na całą twarz, okolice oczu i szyję, pozostawiam na 15 minut. Nie jest to jedyny sposób, gdyż maseczkę można stosować jako
-kurację "express" pozostawiając na 5 minut,
-kurację "super nawilżającą" stosując od 8 do 15 dni na 15 minut,
-kurację "relaks domowego SPA" stosując raz lub dwa razy w tygodniu 15 minut.
W zależności od indywidualnych potrzeb naszej cery możemy wybrać odpowiednią dla siebie kurację.


Po nałożeniu maseczki odczuwam przyjemny efekt chłodu i odprężenia. Produkt nie wchłania się całkowicie lecz pozostawia śliską powłokę, co mi z zupełności nie przeszkadza. Efekty działania maseczki są widoczne natychmiast po jej usunięciu. Skóra jest bardzo delikatna, promienista, przyjemna w dotyku, ale przede wszystkim dogłębnie nawilżona. Wielokrotnie zdarzało mi się, że po jej użyciu zupełnie rezygnowałam z dodatkowej pielęgnacji w postaci kremu nawilżającego. Maseczka zapewnia uczucie mega świeżości. Zaczęłam jej używać w okresie letnim, ale jestem przekonana, że świetnie sprawdzi się również w okresie jesienno-zimowym, kiedy nasza skóra staje się szara, zmęczona i bez energii. Tegoroczna jesień będzie czasem regeneracji i nawilżenia.

Cena: około 299PLN






Share:

31 komentarzy

  1. Piękne zdjęcia hi myslalam ze to kosmetyk do ciała a nie twarzy pozoru

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inną maseczkę z Eisenberga ale tą tez mam ochote sobie przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twój post odnośnie serum marki Eisenberg :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, teraz to już tylko wspomnienie lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Słyszałam, że w Polsce jeszcze macie całkiem niezłą pogodę. W Anglii niestety coraz chłodnej...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Maseczka na pewno kusi, ale zdjęcia zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczka ta mi nie jest znana tym bardziej firma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty tej marki są dostępne w Sephorze i są coraz częściej wybierana przez kobiety :)

      Usuń
  6. Nie kojarzę produktu, ale zdjęcia masz genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to jest kosmetyk bardzo ekskluzywny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie miałam styczności ani z tą firmą ani z jej produktami,ale...Bardzo chętnie poznałabym ją kiedyś bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zastanowić nad tymi produktami, szczególnie gdy zależy Ci na porządnej pielęgnacji.

      Usuń
  9. Jeszcze nie miałam przyjemności poznać tę markę

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej marki miałem jedynie żel do golenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie się prezentuje <3 Zaciekawiła mnie ta marka

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia zachwycają, piękne tło dla świetnej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kosmetyk, po lecie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Szczególnie teraz nasza skóra potrzebuje dobrego nawilżenia :)

      Usuń
  14. zdjęcia są genialne :) maseczki nigdy nie miałam a jej cena jest dość wysoka. Pomimo tego kusi mnie aby ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się z Tobą zgadzam, cena jest wysoka i to jedyny minus tej maseczki :)

      Usuń
  15. to chyba mam w probce gdzies, musze zerknac

    OdpowiedzUsuń