BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 27 września 2015

Stansted Airport - strefa bezcłowa


Zgodnie z obietnicą dziś udostępniam zdjęcia ze strefy bezcłowej na angielskim lotnisku 
London-Stansted, gdzie można kupić towary od ubrań, biżuterii, pamiątek, zabawek, poprzez alkohol i kosmetyki. Właśnie na ostatniej kategorii skupiłam się najbardziej...
 Dla osób, które tam były będzie to miłe przypomnienie, a dla tych którzy jeszcze nie mieli okazji zachęta do podróżowania ze Stansted...
































Share:

43 komentarze

  1. O matko ale wypasione stoiska :) I mój Thierry Mugler :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :o Wszystko w jednym miejscu :3
    Piękny blog! Szata graficzna strasznie mi się podoba, bardzo pomysłowe logo :D
    ________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosmetyków <33

    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej świetne miejsce dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, ale akurat tym razem na nic się nie skusiłam. Bardziej skupiłam się na robienie zdjęć aby Wam wszystko zrelacjonować:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie sa niższe, bo porównywalne do cen w UK, ale dla osób mieszkających w Polsce (po przeliczeniu) są znacznie niższe..

      Usuń
  6. W takich warunkach można czekać na samolot :D Chociaż ja i tak boję się strasznie latać i na lotniskach zazwyczaj siedzę blada i piję gorącą czekoladę z nadzieją że mi da trochę endorfinek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tym razen nie, bo skupiłam się na robieniu zdjęć a czasu tez nie miałam za dużo...

      Usuń
  8. ooooo ja cię ! oszalałabym ! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. o ludu! Ja bym brała jak opętana wszystko xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to bałabym się rachunku:) Podrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. Nie byłam nigdy na tym lotnisku, ale widzę, że to wielkie centrum handlowe. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z polskim lotniskiem w Łodzi czy Katowicach to masz rację, Stansted to niczym centrum handlowe:)

      Usuń
  11. Raaaj, szkoda, że tak daleko i mam pusty portfel :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.pt/2015/09/posh-with-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Istny raj dla oczu :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałabym co z sobą zrobić w takim miejscu! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwy raj , nie wiedziałabym gdzie iść najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba bym dostała tam oczopląsu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. podejrzewam, ze wynioslabym siaty z tego lotniska! No i rzecz jasna zbankrutowalabym przez to)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Często tamtędy latam, więc jeśli ktoś chciałby się zaopatrzyć w perfumy (a jest w czym wybierać!) i nie przepłacać, proszę o kontakt na: velala123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie, czy mogłaby Pani mi udzielić odpowiedzi jakim zapachem pachniało całe lotnisko Londyn Stansted w 2018 roku? Byłabym bardzo wdzięczna za Odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie. PS Tam właśnie spotkałam swojego narzeczonego.

    OdpowiedzUsuń