BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 27 września 2015

Stansted Airport - strefa bezcłowa


Zgodnie z obietnicą dziś udostępniam zdjęcia ze strefy bezcłowej na angielskim lotnisku 
London-Stansted, gdzie można kupić towary od ubrań, biżuterii, pamiątek, zabawek, poprzez alkohol i kosmetyki. Właśnie na ostatniej kategorii skupiłam się najbardziej...
 Dla osób, które tam były będzie to miłe przypomnienie, a dla tych którzy jeszcze nie mieli okazji zachęta do podróżowania ze Stansted...
































Share:

39 komentarzy

  1. O matko ale wypasione stoiska :) I mój Thierry Mugler :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :o Wszystko w jednym miejscu :3
    Piękny blog! Szata graficzna strasznie mi się podoba, bardzo pomysłowe logo :D
    ________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosmetyków <33

    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej świetne miejsce dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, ale akurat tym razem na nic się nie skusiłam. Bardziej skupiłam się na robienie zdjęć aby Wam wszystko zrelacjonować:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie sa niższe, bo porównywalne do cen w UK, ale dla osób mieszkających w Polsce (po przeliczeniu) są znacznie niższe..

      Usuń
  6. W takich warunkach można czekać na samolot :D Chociaż ja i tak boję się strasznie latać i na lotniskach zazwyczaj siedzę blada i piję gorącą czekoladę z nadzieją że mi da trochę endorfinek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tym razen nie, bo skupiłam się na robieniu zdjęć a czasu tez nie miałam za dużo...

      Usuń
  8. ooooo ja cię ! oszalałabym ! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. o ludu! Ja bym brała jak opętana wszystko xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to bałabym się rachunku:) Podrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. Nie byłam nigdy na tym lotnisku, ale widzę, że to wielkie centrum handlowe. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z polskim lotniskiem w Łodzi czy Katowicach to masz rację, Stansted to niczym centrum handlowe:)

      Usuń
  11. Raaaj, szkoda, że tak daleko i mam pusty portfel :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.pt/2015/09/posh-with-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Istny raj dla oczu :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałabym co z sobą zrobić w takim miejscu! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwy raj , nie wiedziałabym gdzie iść najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podejrzewam, ze wynioslabym siaty z tego lotniska! No i rzecz jasna zbankrutowalabym przez to)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń