BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

środa, 14 października 2015

W7 In The Buff Natural Nudes, Eye Colour Palette


 W zeszłym roku w okresie świątecznym zostałam zaproszona do wzięcia udziału w akcji mikołajkowej pomiędzy blogerkami. Dostałam niesamowitą paczkę, w skład której wchodziły kosmetyki, lakier do paznokci, a nawet książka. Pozdrawiam Kasię z bloga katewo.blogspot.co.uk. za tak miły i trafiony w mój gust upominek :)



 Kasia wybrała dla mnie między innymi paletę cieni W7 In The Buff Natural Nudes, która zawiera 12 neutralnych kolorów, 9 błyszczących i 3 matowe, plus dwustronny aplikator. Bardzo sporadycznie sięgam po cienie do powiek, a jak już się tak zdarzy to zazwyczaj wybieram kolory neutralne.


 Cienie umieszczone są w metalowym opakowaniu, które jak dla mnie jest świetnym rozwiązaniem, wypadki z kosmetykami zdarzają mi się dość często (mam nadzieję, że nie tylko mi). Niezliczoną już ilość kosmetyków upuściłam, potłukłam, zniszczyłam itd. :) Dla przykładu przypominam Wam o jednym z pierwszych moich postów, w którym opisałam w jaki sposób straciłam dopiero co kupiony podkład Lancome TUTAJ


 Paleta inspirowana jest kultowymi cieniami Urban Decay Naced, których nigdy nie miałam przyjemności używać ale w sieci cieszy się ona bardzo dobrymi opiniami. W7 In The Buff Natural Nudes jest idealnym rozwiązaniem dla dziewczyn, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem. Cena 12 cieni nie jest wygórowana, a dzięki takiej kolorystyce można stworzyć bardzo ciekawy makijaż.
 Cienie nie utrzymują się na powiece bardzo długo, ale też z pewnością nie są tanim bublem. Niezbędne niestety jest użycie bazy na powiekę w celu dodatkowej przyczepności kosmetyku. Z pewnością dużym minusem jest brak lusterka...


 Mam ogromną nadzieję, że i w tym roku będzie zorganizowana podobna akcja mikołajkowa.
Z chęcią wezmę udział, więc jeśli coś będziecie wiedziały, dajcie mi proszę znać. Pozdrawiam

Share:

89 komentarzy

  1. Śliczne, neutralne, codzienne kolorki :) Takich nigdy mi za wiele. Uściski na udany wieczorek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorek spędzam z ukochanym męźczyzną i blogiem, czyli jest idealnie. Również życzę miłego:)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku W7, ale o tej palecie czytałam sporo pozytywnych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory! Paletka marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej marki interesuje mnie tylko ich różo-bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka i jej odcienie coś dla mnie;)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za obserwacje:) Już odwiedzam Twojego bloga:)

      Usuń
  6. Teraz są one w Naturze ;) Muszę się im tam przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna paleta :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mieszkam w Cambridge :) jak będziesz jechać po próbki to daj znać! Pójdziemy na kawę!

    OdpowiedzUsuń
  10. paletka ma niestety nie trwałe cienie i średnio napigmentowane, choć wygląda ładnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałaś, że tęsknisz za ORIFLAME... Nie masz możliwości zamówienia? Jeśli chcesz mogłabym wysłać Ci przesyłkę, ale nie wiem ile wyniosły by koszty wysyłki? Ciekawe jak by to wyglądało gdybyś chciała zostać tam konsultantką, zorientować się?:) proszę o odpowiedź pod moim postem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jeśli i Ty to zrobisz :*

      Usuń
    2. Również obserwuję...
      Dziekuję za propozycję zostania konsultantką ale niestety czas mi na to nie pozwala:) Pozdrawiam ciepluko:)

      Usuń
  12. JAm am dosyć spore wymagania jeśli chodzi o cienie i lubię mocną pigmentacje te nie są złe ale też u mnie świata nie podbiły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspominałam to jest prezent, więc nie mogę narzekać:)

      Usuń
  13. Ja bym też chętnie wzięła udział w takiej akcji mikołajkowej.
    Paletka jest naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorystycznie jak urban decay ... pigemnatcja chyba zadowala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalałam kiedyś za paletami, miałam ich kilka i nigdy nie używałam. Teraz mam 3 cienie, z czego używam 1 + bronzera w załamanie ;D ot taka ze mnie minimalistka się zrobiła :)
    www.ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja zakupy również są przemyślane i wybieram tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Staram się ograniczać bo kosmetyki mają swój termin ważności i z bólem serca czasem musiałam się ich z tego powodu pozbyć...

      Usuń
  16. Szkoda, że nie utrzymują się długo na powiecie, ja jednak wolałabym postawić na cienie, które mi nie zrobią takiego psikusa. Ale opakowanie to ta paletka ma czaderskie, to trzeba jej przyznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna, dobrze dobrana kolorystycznie paletka:) Podoba mi się, że jest metalowa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorystyka dla mnie jak najbardziej kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moje kolory, zbyt ciepłe ;) Ale mam jedną paletkę W7 z tych mniejszych "puszkowych" wersji i jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna paletka! Idealne kolorystyka do co dziennego makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam mikołajki. Świetna inicjatywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam niespodzianki nie tylko z okazji mikołajek ale to świetna okazja do sprawienia komuś przyjemności:)

      Usuń
  22. Piękne kolory, zdecydowanie moje ulubione :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudo :) Takie odcienie lubię najbardziej ;)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  24. jaaa nie na temat , ale wpadłam tu i tak mi się podoba, że zostanę na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że zostajesz na dłużej:) Ja też Cię obseruję:)

      Usuń
  25. Ciekawe kolorki, może skusze się na jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kolory-neutralne, czyli takie jak lubię:)
    Też planuję wziąć udział w jakiejś mikołajkowej akcji blogerskiej, brałam w jednej, z innej okazji i uważam, że to świetna sprawa.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie paletki, bardzo fajne kolory w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dopiero co zaczynam przygode z kolorówka i jakimś lepszym i wyrazistszym makijażem oka i tez siegam po brazy i nudziaki wiec paletka calkowicie trafiła w mój gust :) taki prezent z akcji bardzo trafiony a w mikołajkach sama chętnie też wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaczynasz swoja przygodę z kolorówką:)

      Usuń
  29. Zdecydowanie moje kolory. Chętnie bym taką paletkę sobie sprezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne kolorki, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne kolory, fajna paletka, ale nie zdradzę naked 2 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jakbym ją miała też bym jej nie zdradziła. Tyle dobrego o niej słyszałam na Youtube...

      Usuń
  32. Uwielbiam takie kolory! Mam akurat paletki UD więc na tą się nie skuszę ale często widuję kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz UD, to tej Ci nie polecam. Bez porównania.

      Usuń
  33. Te kolory zdecydowanie wpisują się w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  34. Akcja byłaby świetna tylko kto by ją zaczął ?:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym jest problem i mnie intereseuje zabawa wyłącznie pomiędzy blogerkami w Uk...

      Usuń
  35. Kurcze, akcja mikołajkowa to w sumie fajna sprawa. ;) Też lubię neutralne cienie do powiek

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tę paletę i mi niestety nie bardzo przypadła do gustu. Trudno się z tymi cieniami pracuje, są słabo napigmentowane a cienie z drobinkami mocno się osypuja. Dużo lepsze są palety MUR.

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjne są te cienie! Moje kolory! Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ile razy ja na nie patrzyłam...i nigdy ich nie kupiłam w końcu - ale nie dlatego że mi nie pasowały kolory - miałam zwyczajnie takiego pecha że wszystkie paletki były pootwierane i rozpieprzone...ech:/ Ale teraz się tak łatwo nie poddam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Notabene miałam w rękach trzy możliwe wariacje kolorystyczne - wszystkie trzy mnie zachwyciły kolorami, nie wiem jak z pigmentacją ale odcienie były piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne kolory! :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. paletki nie mam, ale kupiłam ostatnio bronzer tej marki i sprawdza się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też lubię taką kolorystykę cieni:) Coraz więcej firm wzoruje się na paletkach Naked - ja akurat mam wzorowaną paletkę Iconic 2 z MUR i choć oryginału nie znam (i nawet nie chcę znać ze względu na cenę :P), to bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń