BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 7 czerwca 2015

O.P.I Miss You-Niverse


Kto powiedział, że ciemne kolory są przeznaczone tylko i wyłącznie na okres jesienno-zimowy? Absolutnie się z tym nie zgadzam, a O.P.I Miss You-Niverse jest idealnym tego przykładem.

                 

Za co uwielbiam lakiery O.P.I?  
Bez chwili zastanowienia mogę odpowiedzieć. Kocham je za to, że nigdy się nie starzeją. Mam kilkanaście lakierów tej marki i wracając do nich po roku czy dwóch mogę być pewna, że się nie zeschły i nie zrobiły glutowate. Zresztą same wiecie o co mi chodzi...


Sam kolor jest ciężki do określenia. Jak dla mnie to fioletowo-granatowy bądź jagodowy, jak kto woli. Fakt jest taki, że idealnie się prezentuje na dłoniach jak i stopach. Długość i wytrzymałość na płytce paznokcia jest porównywalna do innych lakierów O.P.I, czyli u mnie mniej więcej do 5 dni. 

                 

W tym sezonie na paznokciach królują: biel, kolory brzoskwiniowe, pastelowe i liliowe, błękity, ostra czerwień, delikatna szarość, zieleń, fiolet, burgund, czarny, złoty oraz wszystkie odcienie beży. Do żadnych z wymienionych kolorów O.P.I Miss You-Niverse nie możemy przypisać i wybierając nowy kolor lakieru do paznokci zupełnie się nie sugeruję panującymi trendami. Pamiętajcie żeby wybierać kolory, które Wam się podobają i pasują do Was, a nie podporządkowywać się narzucanym trendom...
Jeśli chcecie zobaczyć więcej kolorów lakierów O.P.I i moją opinię to zapraszam do posta TUTAJA Wy jakie kolory paznokci preferujecie na lato?



Share:

2 komentarze

  1. kocham OPI <3 ten lakier jest cudny, nie mam go w swojej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam lakiery tej marki za ich trwałość i kolorystykę.
      Nawet po dwóch latach od odkręcenia wciąż są świeże i nadal można się nimi cieszyć :)

      Usuń