BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

czwartek, 16 stycznia 2014

Shellac CND - Manicure hybrydowy krok po kroku



 Osoby śledzące mojego bloga dobrze wiedzą, że uwielbiam manicure hybrydowy TUTAJ. Moim absolutnym faworytem jest amerykańska marka CND ShellacChciałabym w prosty sposób przedstawić Wam jak można wykonać zabieg nałożenia na paznokcie hybrydy. Zabieg zaczynam od przygotowania paznokci. W tym czasie odsuwam i w razie potrzeby wycinam skórki otaczający płytkę paznokcia, piłuję i poleruję paznokcie, nadając im odpowiedni kształt. Kolejnym krokiem jest zmatowienie paznokci bloczkiem.


 Po wykonaniu tej czynności należy przemyć płytkę paznokcia Cleanarem, w celu jej odtłuszczenia. Bardzo ważne jest, aby przed zabiegiem nie natłuszczać i nie kremować rąk a przy okazji płytki paznokcia (nie nanosić żadnych odżywek na paznokcie).


 W tym momencie nasze paznokcie są gotowe do nałożenia warstwy UV Base Coat. Ma ona za zadanie przygotować paznokcie do nałożenia lakieru i chronić przed ewentualnym zafarbowaniem, baza również wyrównuje płytkę. Utwardzam 2 minuty w lampie UV. 


 Należy pamiętać o bardzo dokładnym nałożeniu wszystkich warstw, nie zapominając o brzegach paznokcia, w przeciwnym razie lakier szybko się zniszczy. 


 Następnie nakładam wybrany kolor. W tym przypadku jest to soczysta czerwień Wildfire. Żeby nadać głębi koloru nakładam dwie warstwy, również utwardzam 2 minuty w lampie UV.



 Ostatnim już etapem jest nałożenie UV Top Coat, który spaja, nabłyszcza i utwardza całość. Podobnie jak powyżej utwardzam 2 minuty w lampie UV.



 Na koniec zabiegu paznokcie przemywam Cleanerem, w celu usunięcia lepkiej warstwy.


 A oto efekt końcowy.





 Nie wspomniałam wcześniej, musimy pamiętać, aby nie zalewać lakierem skórek otaczających płytkę paznokcia.

Teraz mogę cieszyć się nienagannym manicurem przez około 3 tygodnie :)
Pozdrawiam serdecznie



Share:

44 komentarze

  1. Cudowny kolorek , świetna instrukcja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Robę to z ogromną pasją, może dzięki temu tak dobrze mi to wychodzi :) Dzięki za miły komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. pięknie wyszło i świetny post, bardzo fajnie przedstawione etapy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się w jak najprostrzy sposób przedstawić każdy etap nakładania hybrydy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajjj hybrydka to zbawienie :) hehe Super ten czerwony kolorek! :) Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam do obserwowania :) ja obserwuję oczywiście :) Ciekawe notki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raz miałam hybrydowy do ślubu :) trzyma się długo, ale po jakimś czasie mi się znudził, jednak lubię częściej zmieniać kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że byłaś zadowolona ze ślubnego manicur, mój był porażką i żałowałam, że sama go nie zrobiłam. Wtedy jeszcze były modne tipsy, teraz to już porażka :)

      Usuń
  7. Matko pięknie pomalowałaś paznokcie tak równiusieńko! :O Ile kosztowała ta lampa UV? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dokładnie nie pamiętam ale około 100zl, dzięki za miły komentarz i gorąco pozdrawiam...

      Usuń
  8. Uwielbiam czerwień na pazurkach, a Twoje są tak równiuteńko pomalowane że aż zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu uwielbiam to robić i jakoś mi to wychodzi. Dzięki za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. uwielbiam hybrydowe paznokcie! myslalam ostatnio nad zakupem lampy i lakierów ;D mialam takie na slubie i bylam zachwycona ich trwaloscia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na WIELKĄ WYPRZEDAŻ KSIĄŻEK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że ślubny manicure prezentował się rewelacyjnie. Ja ze swojej strony gorąco polecam hybrydę :)

      Usuń
  10. kolor jets przepiekny :) sma zastanawiam sie nad hybrydami- nigdy nie miałam - moje paznokcie ogolnie sa mocne i zdrowe ale odpryskuje znich lakier dlatego ten pomysł zakwitł w mej glowie, widziałm i czytałam o tym urządzeniu do hybryd u Ciebie w poprzedniej notce, sam zastanawiałamsie nad zakupem na allegro, czy mogłabys mi podpowiedziec na co warto zwroci uwage - produkt chciałabym stosowac dla wałasnego uzytku , pozdrawiam cieplutko ( zostałąm obserwatorem -bede zaglądała czesciej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa nie ma większego znaczenia, sama mam jakąś najtańszą i swietnie się sprawdza, myślę że najwazniejsze są lakiery na jakich pracujesz. Z mojej strony mogę doradzić Ci CND Shellac, baza, top coat i lakiery, są sprawdzone i przetestowane przezemnie. Jedynym minusem jest ich cena, moje pierwsze lakiery tej marki kupowałam ze stanów, treaz sa już ogólnodostępne w sieci. Gorąco polecam ipozdrawiam :)

      Usuń
  11. już pisałam to pod ostatnim postem, ale kolor piękny:) Może sobie zakupię taki zestawik kiedyś... Niedługo walentynki i czas na prezent od drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolorek, ja również robię hybrydy choć ostatnio od nich wzięłam "urlop" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż ostatnio zastanawiam się nad kupnem jakiegoś delikatnego kolorku. Muszę zapoznać się z kolekcją wiosna 2014 CND Shellac...

      Usuń
  13. Nie myślałam, że to tak proste :) Może sprezentuję sobie coś takiego na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banalnie proste,jeśli tylko posiadasz sprzęt, zabieg można wykonać samemu w domu...

      Usuń
  14. witam, dotychczas wg instrukcji przy innych produktach nalezalo po bazie przemyc cleanerem, w przypadku shellaca nie przemywac? od razu nakladac kolor?
    mam pytanie czy jak uznac ze wystaczay 1 warstwa koloru to moge juz 2 nie nakladac czy ma to wplyw na trwalosc i lepiej druga nalozyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej możesz nałożyć tylko jedną warstwę, jeśli tak zdecydujesz. Wszystko zależy od Ciebie i Twojego indywidualnego gustu. Ja zawsze nakładam dwie warstwy, bo wydaje mi się, że wtedy kolor jest dość głęboki. Nigdy nie przemywam cleanerem bazy. Cleanera używam tylko do przemycia płytki paznokcia na początku i na koniec zabiegu w celu zmycia lepkiej warstwy. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  15. aaa :) i co jak mam bardzo krotkie paznokcie i ciezko zabezpieczyc wolny brzeg? nakladac hybryde? czy nie mam sensu bo beda odpryski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że lepiej będzie jak odczekasz kilka dni i pozwolisz troszeczkę urosnąć paznokciom.

      Usuń
  16. Dziękuję za odpowiedź :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. m.in dzięki Tobie już wiem jakich lakierów najlepiej używać do manicure hybrydowego, ale mam jeszcze jedno nurtujące mnie pytanie dotyczące lampy. Jakiej lampy używasz? Czy uważasz, że dzielą się one na lepsze i gorsze czy nie ma to większego znaczenia ? jakie funkcje powinna posiadać aby dobrze utrwalać lakiery hybrydowe? Dziękuję z góry za odpowiedź!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) na podobne pytanie odpowiedziałam już powyżej i nadal uważam, że lampa nie ma większego znaczenia. Ja ciągle używam niefirmowej lampy, z której jestem bardzo zadowolona. Ważniejsze są lakiery jakich używasz. Z mojej strony polecam CND Shellac, bądź tańszą wersję Red Carpet. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  18. Ja też lubię klasyczną czerwień, ale ostatnio lubię testować inne kolory. Ostatnio moim faworytem jest kolor granatowy: http://www.prokosmetyk.pl/produkty/652/CND_Shellac_Lakier_Hybrydowy_Midnight_Swim7_3.html
    Wolęß zamawiać w sklepach internetowych niż na allegro, bo zostałam już raz tam oszukana :(

    OdpowiedzUsuń
  19. To fakt, na allegro czasem można się przejechać, chociaż ja nie miałam jeszcze żadnych przykrych doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny jest ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że wymaga. Próbowałam bez zmatowienia i manicure trzymał się znacznie krócej.

      Usuń
  22. Nie sposób dać się oszukać, gdy zamawiasz od dystrybutora, oferta na Allegro, różnie bywa, ale moje paznokcie maluję lakierami, które kupuję zhttp://www.abant.pl/lakiery-shellac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z ciekawości, jak szybko realizują przesyłki na abant.pl

      Usuń