BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

sobota, 5 stycznia 2019

Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy - Estée Lauder Advanced Time Zone


Krem pod oczy stanowi niewątpliwie jeden z ważniejszych elementów w pielęgnacji twarzy. Delikatna skóra wokół oczu narażona jest na szybsze starzenie się. Dlatego tak ważne jest, aby prawidłowo ją nawilżać i regenerować, szczególnie po przekroczeniu trzydziestego roku życia. Zaliczam się do grupy kobiet 30+ i w moim przypadku samo nałożenie kremu nie wystarczy. Żeby "zatrzymać czas" i zauważyć efekty, wymagana jest systematyczność, cierpliwość i odpowiednio dobrany produkt. Nie ma lekko! :) Osobiście staram się unikać żelowych kremów, uważam, że wykazują się dużo słabszym działaniem, zdecydowanie stawiam na te o kremowej konsystencji. Istotne jest dla mnie zmniejszenie zasinień i opuchnięć pod oczami, jednak głównie skupiam się na walce z pierwszymi oznakami starzenia.


Seria Advanced Time Zone zawiera rewolucyjny kompleks Tri-HA Cell Signaling Complex, dzięki któremu naturalna produkcja kwasu hialuronowego zostaje zwiększona o 182% w przeciągu trzech dni. Jest to również sygnał dla zdrowych komórek skóry, aby rozprzestrzeniały się w miejsce uszkodzonych. W efekcie skóra powinna być wyraźnie wygładzona, odzyskać jędrność, sprężystość i promienny wygląd. Zapewnienia producenta brzmią super, a jak jest naprawdę z działaniem?



Estée Lauder Advanced Time Zone premierę miał w 2012 roku. Przeznaczony jest do stosowania zarówno na dzień jak i noc, skierowany jest do skóry dojrzałej. Konsystencję kremu określiłabym jako masełkową-dość zbitą. Gęsta formuła kremu dobrze się rozprowadza i zupełnie nie przeszkadza w szybkim wchłanianiu, przyczynia się również do odpowiedniego nawilżenia delikatnej skóry przez cały dzień. Ogromny plus za wydajność!


Kolejnym istotnym aspektem jest delikatny, przyjemny zapach. Przypuszczam, że część z Was nie zwraca na to uwagi, natomiast ja lubię kosmetyki wyróżniające się na tle innych ładnym aromatem. Krem umieszczony jest w bardzo ładnym opakowaniu, co jest istotne dla kobiet dbających o estetykę i detale.
Wieczorem pozwalałam sobie na większą ilość kremu w celu dogłębnej regeneracji. Rano raczej nie szalałam z ilością. Postanowiłam przetestować go z wieloma kosmetykami. Nakładałam go pod lekkie i ciężkie korektory, podkłady mineralne oraz płynne. Ku mojemu zaskoczeniu z każdym bardzo dobrze współgrał. Nie przesuszał delikatnej skóry wokół oczu, nie zbierał kosmetyku i nie podrażniał. Skóra wyglądała na wypoczętą, dogłębnie nawilżoną i zadbaną.


Przez moje ręce przechodzi naprawdę dużo kosmetyków. Wciąż mam ochotę testować, porównywać, zapoznawać się nowymi markami. Przez kilka lat blogowania znalazłam wiele kosmetyków, które z ręką na sercu mogę polecić każdej kobiecie. Żeby nie było tak kolorowo, czasem zdarzają się słabsze produkty. Wtedy oddycham z ulgą, widząc zbliżające się denko.
Estée Lauder jest jedną z marek, które można śmiało polecać wszystkim. Może Advanced Time Zone nie zredukował w magiczny sposób moich drobnych linii wokół oczu i nie osiągnęłam dzięki niemu efektu liftingu. Mimo tego krem bardzo dobrze się sprawdził. Przyczynił się do lekkiego wygładzenia i napięcia skóry, dogłębnego nawilżenia, odżywienia i delikatnego rozjaśniania.
Marka Estée Lauder zdecydowanie dba o naturalne piękno kobiet.
Cena PL 250,00 zł
Cena UK £45.00

Share:

32 komentarze

  1. Tego kremu jeszcze nie poznalam, ale mysle ze sie na niego skusze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz czegoś dobrego pod oczy, polecam :)

      Usuń
  2. Ogólnie lubię kosmetyki tej firmy, ale kremu nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który jest Twoim ulubionym?
      Używam teraz serum Advanced Night Repair i wkrótce pojawi się post na blogu :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyki tej marki :) Miałam kilka i zawsze się one u mnie sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wypadku płacimy nie tylko za markę, ale przede wszystkim za jakość :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię kremy Estee Lauder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że marka oferuje pielęgnację na najwyższym poziomie :)

      Usuń
  5. Słyszałam o tym kremie i chętnie.bym go wyprobowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, może w niedalekiej przyszłości pojawi się jakaś promocja :)

      Usuń
  6. Też lubię treściwe kremy niż żelowe konsystencje, tego nie miałam, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że żelowe za szybko się wchłaniają i nie pozostawiając dostatecznego nawilżenia.

      Usuń
  7. Opakowanie jest bardzo eleganckie, fajnie, że robi to, co powinien ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, szkoda tylko że nie pozbyłam się drobnych linii hah :)

      Usuń
  8. Nie miałam tego kremu jeszcze, muszę się zapoznać z ofertą tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że w tak szerokiej ofercie, znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  9. Nie miałam go nigdy, ale jako maniaczka pielegnacji oczu mam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przywiązuję szczególną uwagę do pielęgnacji wokół oczu :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Masz na myśli Advanced Night Repair czy Revitalizing Supreme?

      Usuń
  11. Pielęgnacja wokół oczu jest bardzo ważna, warto zainwestować w dobry krem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, że każda z nas chce się jak najdłużej cieszyć gładką i ładnie wyglądającą skórą wokół oczu. Dlatego inwestujemy w dobre kremy :)

      Usuń
  13. Kremu jeszcze nie stosowałam. Może kiedyś go kupię.
    Świetne zdjęcia na poście, zapraszam na moją stronę poświęconą fotografii 🌺

    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z ogromną przyjemnością odwiedzę Twoją stronę. Uwielbiam fotografię :)

      Usuń
  14. Mam zawsze ogromne oczekiwania co do kremów pod oczy i chyba bałabym się ryzykować zakupu tak drogiego kremu. No ale może wreszcie cena przyłożyłaby się na jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podchodzę trochę inaczej do tej kwestii. Według mnie nie ma sensu oszczędzać na dobrym kremie :)

      Usuń
  15. Całe wieki nie stosowałam pielęgnacji EL, narobiłaś mi ochoty na ten krem, brzmi świetnie ! Piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznam, że zakochałam się na nowo w EL :) Wkrótce napiszę o ich kultowym serum do twarzy :)

      Usuń
  16. Też nie lubię żelowych kosmetyków pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważasz, że wykazują zdecydowanie słabsze działanie?

      Usuń