BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

wtorek, 6 lutego 2018

Lakiery Semilac - 028 Classic Wine/037 Gold Disco


Czerwień na moich paznokciach może gościć przez cały rok, jest to kolor któremu nie potrafię się oprzeć. W okresie jesienno-zimowym nabiera on jednak dla mnie szczególnego znaczenia. Poprawia mi nastrój, pięknie się mieni i odbija światło. Jest to wyjątkowy okres, w którym z utęsknieniem wyczekuję świąt, a potem karnawałowego szaleństwa. Od początku grudnia na moich paznokciach gościła, niezupełnie krwista czerwień, a zmysłowe bordo 028 Classic Wine. W celu przełamania surowości i nadania całemu manicure wyjątkowego wyglądu, zdecydowałam się dołożyć odrobinę złota 037 Gold Disco.


Od zawsze unikam brokatowych lakierów do paznokci. Uważam, że paznokcie zdobione brokatem są doskonałym uzupełnieniem sylwestrowej stylizacji, ale już nie do końca pasują do codziennego looku. Zupełnie inaczej zaś prezentuje się wyłącznie jeden paznokieć w tym kolorze, który w fajny sposób przełamuje czerwień. W moim przypadku był to palec serdeczny, a złoty brokatowy lakier dodatkowo podkreślił świąteczno-noworoczny klimat.






Share:

33 komentarze

  1. piekne, klasyczne zdobienie! takie podobaja mi sie najbardziej i to na naturalnych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo rzadko zdarza mi się przedłużać paznokcie, z reguły mam hybrydę na naturalnej płytce :)

      Usuń
  2. Piękna, krwista czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej bordo, ale przyznam że równie piękne :)

      Usuń
  3. przepiękne kolorki, czerwień to taka klasyczna elegancja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi takie połączenie kojarzy się z bożonarodzeniowym klimatem. Masz bardzo ładne paznokcie - pozazdrościć :)
    Zapraszam na recenzję produktów, które otrzymałam w ramach współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z chęcią zajrzałam i przyznam, że nie słyszałam do tej pory o marce Dr Duda.

      Usuń
  5. Piękne połączenie czerwieni z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie moje kolory! Piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie połączenie idealnie wpasowało się w świąteczno-karnawały klimat :)

      Usuń
  7. Czerwone paznokcie planuje na Walentynkowe zdobienie, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zobaczę co wyczarujesz. Mam nadzieję, że zdjęcia pojawią się blogu :)

      Usuń
  8. Idealne zestawienie na zimowe miesiące czerwień i złoto :) Te kolory nigdy nie wyjdą z mody. Pięknie, kobieco, elegancko. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że czerwień i złoto to kolory na wieki :)

      Usuń
  9. Sa piękne! Czerwień i złoto to idealne połączenie. Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są świetne, jednak ja nie mogę robić hybryd, bo za bardzo niszczą mi paznokcie i naskórek wokół nich oraz pod płytką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko szkoda, ale rozumiem że kondycja Twoich paznokci jest najważniejsza.

      Usuń
  11. Piękny manicure i cudowne zdjęcia! Czerwień zawsze się sprawdza 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie czerwien to tez klasyka

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czerwień ;) Pięknie zrobione paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ulubiona CZERWIEŃ - pięknie ją zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne odcienie :) U mnie takie połączenie króluje co roku na Boże Narodzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest to połączenie, które idealnie wpasowuje się w ten okres :)

      Usuń
  16. Przepiękne połączenie! Miałam podobne na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię łączyć Gold Disco z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń