BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 9 lipca 2017

NOWOŚĆ L'Oréal Hydra Genius Aloe Water


Marka L'Oréal w okresie letnim postanowiła w wyjątkowy sposób zadbać o kondycję i nawilżenie naszej skóry. Wypuściła na rynek serię produktów na bazie wody aloesowej i kwasu hialuronowego. Głównym zamysłem producenta było stworzenie produktu odświeżającego jak woda, ale o właściwościach głęboko nawilżającego kremu.

W skład serii Hydra Genius wchodzą: 

L'Oréal Hydra Genius Liquid Care Combination Skin
L'Oréal Hydra Genius Liquid Care Normal Dry Skin
L'Oréal Hydra Genius Liquid Care Sensitive Skin


Konsystencja

Początkowo myślałam, że konsystencja L'Oréal Hydra Genius Liquid Care Combination Skin będzie przypominała serum, okazało się jednak, że jest bardziej żelowa, treściwa i jednolita, a zarazem bardzo lekka. Produkt po nałożeniu na skórę tworzy efekt niewidzialnej powłoki, doskonale rozprowadza się, nie pozostawiając tłustej i lepkiej warstwy.
Możemy go aplikować bezpośrednio na oczyszczoną skórę, bądź po uprzednim nałożeniu naszego ulubionego serum. Byłam bardzo ciekawa efektów, więc wybrałam pierwszą opcję. Z reguły staram się nakładać wyłącznie jeden produkt pielęgnacyjny plus krem pod oczy.


Zapach

Zdecydowanie jest to największy atut tego produktu. Dawno nie spotkałam się z kosmetykiem do pielęgnacji twarzy o tak intensywnym, a zarazem świeżym i przyjemnym zapachu. Idealnie współgra z panującą za oknem letnią aurą (przynajmniej taka powinna być w lipcu) i jeszcze długo po aplikacji jest bardzo mocno wyczuwalny.


Działanie

Wraz z wiekiem spada poziom nawodnienia naszej skóry (każdego dnia skóra traci 20% wody!), powoli traci swoją sprężystość, wygląda na bardziej zmęczoną i szarą. Sięgając po L'Oréal Hydra Genius Liquid Care Combination Skin producent zapewnia nas o 72 godzinnym nawilżeniu, z którym osobiście nie do końca się zgadzam. Zaraz po aplikacji produktu skóra doznaje ukojenia i nawilżenia utrzymującego się przez cały dzień, ale na pewno nie są to 72 godziny. 


Cena

W Anglii można znaleźć produkt w drogerii Boots w cenie £9.99. W Polsce nie jest jeszcze dostępny, ale miejmy nadzieję, że już niebawem będziecie mogły go przetestować na własnej skórze.


Lekka jak piórko konsystencja, która w błyskawicznym tempie wnika głęboko w skórę, dając niesamowity efekt nawilżenia i blasku oraz cudowny zapach Hydra Genius, pomagają w bardzo miły sposób rozpocząć każdy nowy dzień. Dla tych z Was, które są zainteresowane nowością od L'Oréal polecam odwiedzić stronę producenta TUTAJ.


Share:

30 komentarzy

  1. oo chetnie przetestuję jak tylko wejdzie do Polski albo poproszę chłopaka, żeby mi przywiózł z Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproś chłopaka. Aktualnie w drogerii Boots jest promocja i będzie mógł je kupić trzy funty taniej :)

      Usuń
  2. Czekam na premierę w Polsce :) Bardzo chciałabym wypróbować ten produkt i sprawdzić go na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz lekkie formuły z pewnością będziesz zadowolona :)

      Usuń
    2. jest bardzo dobry ,polecam, w belgii ma super cene

      Usuń
  3. wow ale super produkt! mam nadzieję, że zawita do naszych drogerii

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda mega interesująco, ten aloes mnie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aloes szczególnie w okresie letnim rewelacyjnie się sprawdza.

      Usuń
  5. Wygląda super, jestem go bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bardzo się lubię z kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wielokrotnie trafiłam na świetne produkty z L'Oréal :)

      Usuń
  7. Szkoda, że u nas jeszcze go nie ma, bo brałabym w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś podobnego z Vichy opisywałam ostatnio na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać, aż pojawi się w Polsce. Nie dość, że kusi opakowaniem to jeszcze zapachem :) Na pewno go kupię po jego premierze!
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie testuje. Nie wielką ilością pokryjemy całą buźkę, jest genialny. Najlepszy krem nawilżający jaki miałam a było ich dużo. Super do cery mieszanej, wchłania się w całości po kilku sekundach. Na pewno kupię kolejne opakowanie. Warto!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cerę mieszaną i zupełnie się z Tobą zgadzam. Wchłania się błyskawicznie i świetnie nadaje pod makijaż, do tego jeszcze ten zapach :)

      Usuń
  11. Jestem obecnie na Islandii i kolezanka znalazła do w tutejszej aptece. Po krótkich testach również go kupiłam! Jest świetny! Lekki, szybko się wchłania, cudownie pachnie i genialnie sprawdza się pod makijaż! Chyba zrobię zapas przed powrotem do Polski! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak piszesz :)
      Mam nadzieję, że spędziłaś tam cudowny czas :)

      Usuń
  12. Nie znam. Wygląda ciekawie. Chętnie poznałabym skład INCI :)

    OdpowiedzUsuń