BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 28 lutego 2016

Przedłużanie paznokci za pomocą Semilac Hard Milk - KROK PO KROKU


W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować Wam metodę przedłużania paznokci za pomocą Semilac Hard Milk. O lakierze wspominałam w poprzednim poście, a dzisiaj skupimy się na samej metodzie. 
Do wykonania manicure używam bazy i top coatu marki CND Shellac, a do przedłużania i utwardzania paznokcia wcześniej wspomnianego lakieru Semilac Hard Milk.
Przed wykonaniem czynności bardzo lekko matowię płytkę paznokcia w celu lepszej przyczepności bazy i zniwelowania wszelkich nierówności, następnie przecieram cleanerem. Cały proces przygotowania paznokci opisywałam w poście CND Shellac manicure hybrydowy - krok po kroku TUTAJ.
Po odpowiednio przygotowanej płytce paznokcia przystępuję do nakładania cienkiej warstwy bazy.


Utwardzam paznokcie w lampie UV 2 minuty. W tym momencie paznokcie są już gotowe do nałożenia Semilac Hard Milk i ich przedłużenia. 
Moja lampa swoje lata świetności ma już za sobą ale nie lubię pozbywać się rzeczy, które spełniają swoje zadanie i to z naprawdę świetnym efektem. W niedalekiej przyszłości planują wymienić ją na bardziej współczesną LED.


W tym momencie sięgam po odpowiednie szablony do przedłużania paznokci. Są one przeznaczone do paznokci akrylowych, żelowych i hybrydowych. Można je kupić w sklepach z akcesoriami do manicure, na stronach internetowych czy bardzo ostatnio popularnych chińskich stronkach. Moje pochodzą ze sklepu Amazon. Istotną kwestią jest odklejenie kółeczka znajdującego się pośrodku i przyklejenie go po drugiej stronie szablonu.


Przygotowany szablon wkładam pod płytkę paznokcia, a następnie sklejam jego boki. Ważne jest aby szablon przylegał idealnie do paznokcia i nie było pustej przestrzeni pomiędzy nimi.




Przechodzę do najważniejszego etapu, do nałożenia lakieru Semilac Hard Milk i przedłużenia paznokci.


Nakładam na koniec każdego paznokcia lakier Semilac Hard Milk. Osobom początkującym radzę nakładać lakier na każdy paznokieć indywidualnie i bezpośrednio utrwardzać go pod lampą. Uchroni Was to przed ewentualnym rozlaniem się lakieru na boki. 


Nie bójcie się jeśli w tym momencie końcówki paznokci nie będą równe. 
W kolejnych krokach pokażę Wam jak wszelkie niedoskonałości zniwelować.


Utwardzam paznokcie w lampie UV 2 minuty. Osoby wrażliwe na produkty żelowe mogą w tym momencie poczuć dyskomfort w postaci lekkiego pieczenia. Jeśli tak się stanie radzę wyciągnąć dłoń z lampy na kilka sekund i ponownie wrócić do utwardzania.


Po wyciągnięciu paznokci przechodzę do nakładania lakieru na całą ich powierzchnię. Pamiętajcie aby lakier nakładać cienkimi warstwami i uważać przed zalaniem skórek. 




 Ponownie utwardzam 2 minuty w lampie.


 Przemywam paznokcie cleanerem. 


 Delikatnie odklejam i zdejmuję szablon.




Jak zauważyłyście moje paznokcie teraz nie mają idealnego kształtu, ale zupełnie się tym nie przejmuję bo nadszedł czas na uformowanie kształtu wedle naszych upodobań. Możemy uzyskać kształt kwadratowy, szpiczasty czy migdała, ja wybrałam ten ostatni. 
Do tej czynności możemy użyć papierowego pilnika bądź tak jak ja elektrycznego pilnika do paznokci marki Scholl, o którym już wcześniej wspominałam TUTAJ.


Piłowanie i nadanie kształtu trwa kilka sekund, podobnie jak w przypadku piłowania naturalnych paznokci. 


W przypadku kiedy na płytce paznokcia widoczne są nierówności, proponuję spiłować je delikatnie na całej powierzchni.






Przecieram paznokcie cleanerem, wcześniej proponuję oczyścić je z ewentualnych pyłków za pomocą szczoteczki.




Powoli dochodzę do końca "zabiegu". Po raz kolejnym sięgam po Semilac Hard Milk i nakładam jego cienką warstwę na całą powierzchnię paznokcia nie zapominając o brzegach.




 Ponownie utwardzam paznokcie lampą UV przez 2 minuty.


Ostatnim krokiem jest nałożenie top coatu. Ja używam swojego sprawdzonego topu z CND Shellac, który nadaje paznokciom piękny połysk i nienaganne wykończenie.


Utwardzam w lampie UV 2 minuty, przecieram cleanerem w celu pozbycia się lepkiej warstwy. 


Nie zapominajcie, że do tego typu manicure konieczne jest, aby Wasze naturalne paznokcie były troszkę dłuższe . Ułatwi to cały proces przedłużenia płytki.
A tak prezentuje się efekt końcowy.




 W razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie tej metody czy samego lakieru, proszę pozostawcie pytania w komentarzach poniżej.


Share:

106 komentarzy

  1. Niedawno i w moje posiadanie on trafił, ale jeszcze się nie zabrałam za obłsugę - szczerze mówiąc. Mam trochę obawy, bo nie jestem specjalnie 'paznokciowa'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego można sie nauczyć :) Ola trzymam kciuki i koniecznie czekam na fotki z Twojego pierwszego manicure hardem!

      Usuń
    2. na razie muszę je trochę zapuścić, bo wszystkie połamałam :(
      PS. Mam potwierdzone info odnośnie sklepu VS - otwarcie w środę 16 marca :) czyli już niebawem

      Usuń
  2. super efekt koncowy :D piekny kolor paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt końcowy rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę pracy musiałam włożyć aby tak wyglądały, ale warto było :)

      Usuń
  5. Super :) ja mam zwykłego harda, ale używam go raczej dla wzmocnienia naturalnych paznokci lub "naprawy" jakichś pęknięć. Nie mam cierpliwości aby bawić się w przedłużanie wszystkich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetne rozwiązanie, użycie harda dla wzmocnienia płytki paznokcia.

      Usuń
  6. Najtrudniejsze to chyba jest podklejenie szablonu, zwłaszcza lewą ręką, mi było trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że za pierwszym razem może to być pewnym utrudnieniem, ale z czasem dochodzimy do wprawy.

      Usuń
  7. efekt końcowy jest swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się ostatnio jak wygląda takie przedłużanie paznokci i już wiem :) Póki co dopiero rozmyślam nad zakupem zestawu startowego do hybryd i na początku na pewno nie będę się bawić w przedłużanie, ale dobrze znać i takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłam Ci przybliżyć tę metodę (zapraszam Cię do posta odnośnie zakładania hybrydy). Zapewniam Cię, że z czasem i Ty będziesz sama przedłużała swoje paznokcie :)

      Usuń
  9. bardzo ładny efekt :) aż jestem zaskoczona

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio bezbarwnym hardem próbowałam, przedłużyć swoje obecnie krótkie paznokcie i tylko czas zmarnowałam.... to nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj raz jeszcze i nie poddawaj się!
      Może wtedy miałaś gorszy dzień.

      Usuń
  11. pięknie! :) zabieram się do tych hybryd jak pies do jeża, pewnie za 20 lat się zbiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt bomba,ale utwierdzam się tylko w przekonaniu,że hybrydy to nie są na moją cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała jakim z natury ja jestem nerwuśnikiem, a mimo to ta technika bardzo mi się spodobała :)

      Usuń
  13. wow ależ pięknie Ci wyszły!!! muszę zaopatrzyć się w te szablony bo moje naturalne paznokcie są kruche i nie jestem w stanie ich zapuścić, a wiadomo hybryda wygląda ładniej na dłuższych pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak tylko zrobisz swoje paznokcie, czekam na jakieś fotki :) Jestem ich bardzo ciekawa.

      Usuń
  14. Wszystko pięknie pokazane, a efekt jest piorunujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gównym założeniem tego posta było przejrzyste pokazanie jak w domowym zaciszu można samemu przedłużyć paznokcie. Niby w internecie jest wiele tego typu informacji, ale niektóre są zbyt ogólnikowe i mało przejrzyste, więc postanowiłam spróbować przekazać Wam wiedzę jaką ja sama posiadam.
      Cieszę się, że Ci się spodobało :)

      Usuń
  15. Świetne pazurki.W wolnym czasie muszę też spróbować. Przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i poproszę o zdjęcia Twoich przedłużonych paznokci w Twoim wykonaniu :)

      Usuń
  16. Już gdzieś widziałam to przedłużenie, kurcze fajna sprawa jak się paznokieć złamie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ! Ja nadal nie mogę się przekonać do hybryd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że raz spróbujesz a się przekonasz :)

      Usuń
  18. Dzień dobry,
    bardzo fajny poradnik :), wyszło to Pani perfekcyjnie.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfekcjonistką jeszcze nie jestem, ale bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  19. Bardzo fajny post! Może kiedys się mi przyda :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Odwiedziłam Twójego blogo i obserwuję.

      Usuń
  20. Super tutorial - przyda się na pewno wielu dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  21. Super efekt! Ale ja bym chyba nie dała rady takich precyzyjnych rzeczy wykonać;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt :) Ja się na razie bronię przed hybrydami, ale ten hard strasznie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że kiedyś nadejdzie taki dzień że spróbujesz :)

      Usuń
  23. O i to jest wpis dla mnie, bo ja a zawsze coś sknocę przedłużając paznokcie (wprawdzie do tej pory stosowałam tylko klasyczny hard). Bardzo pomocny i dokładny opis :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając takie komentarze przekonuje się, że prowadzenia bloga ma sens :) Dziękuję.

      Usuń
  24. Nigdy nie przedłużałam paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz swoje naturalne paznokcie długie, nie widzę powodu abyś miała je przedłużać.

      Usuń
  25. ja dopiero zaczęłam swoją przygodę z semilacami, niestety nie miałam okazji mieć z Hardi, ale wszystko w swoim czasie. Ty zrobiłaś do naprawdę świetnie ! Super efekt !
    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam ten podstawowy clear, niestety mógłby być bardziej gęsty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hard Milk na szczęście jest dostatecznie gęsty, ale trzeba nauczyć sie nim pracować.

      Usuń
  27. Hej, swietna metoda ;)
    Zapraszam do mnie
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super efekt. Dla mnie hybrydy to jak na razie czarna magia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chociaż troszeczkę udało mi się przybliżyć tę metodę i przekonałam Cię do spróbowania :)

      Usuń
  29. Ja swoje paznokcie przedłużam żelem i mam wiecznie problem z dokładnym przyklejeniem formy :(
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam na Twojego bloga :) Na początku prawidłowe przyklejenie formy jest utrudnieniem ale z czasem dojdziesz do wprawy.

      Usuń
  30. Również mam Harda z Semilac ;) jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka godna polecenia, chociaż wciąż też bardzo lubię CND Shellac.

      Usuń
  31. piękne, delikatne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na co dzień właśnie taki kolor paznokci najczęściej u mnie zobaczysz.

      Usuń
  32. Myślę, że to mogłoby mi pomóc aby mieć w końcu ładne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 2-3 tygodnie ładny wygląd paznokci gwarantowany :)

      Usuń
  33. W lutym kupiłam właśnie Semi Hard i te szablony, niebawem biorę się za pierwsze próby ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i koniecznie daj znać jak Ci wyszło :)

      Usuń
  34. Efekt rewelacyjny, jak w profesjonalnym gabinecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe wyróżnienie dla osoby, która zajmuje się manicure hybrydowym i przedłużaniem paznokci wyłącznie dla własnych potrzeb :)

      Usuń
  35. https://www.youtube.com/watch?v=tCfSkw6Lpc4 Zapraszam dopiero zaczynam z tym przygode więc prosze o wyrozumiałość :)

    OdpowiedzUsuń
  36. efekt końcowy fajny ;)
    to masz taką małą frezarkę czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest elektryczny pilnik do paznokci Scholl. Wcześniej już o nim wspominałam na blogu, link powyżej w tekście.

      Usuń
  37. ale się napracowałaś ale efekt jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo przydatny post. Ja zaczynam dopiero przygodę z hybrydą i bardzo mi sie podoba ten wpis. Jeśli poszukujesz makijażowe inspiracje, zapraszam na moj blog :) Jeśli Ci sie podoba zaobserwuj i bądź na bieżąco.
    Pozdrawiam Emma
    www.emmazwolakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale wyszly piękne! Zastanawialam sie wlasnie jak to wyglada w praktyce ;-). Super kształt ;-)

    Obserwuje ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super, pięknie Ci wyszły te pazury, ja jeszcze chodzę robić pazury :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że niebawem sama zaczniesz malować :)

      Usuń
  41. Super, pięknie Ci wyszły te pazury, ja jeszcze chodzę robić pazury :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny tutorial! Zapisuje sobie w ulubionych i jak tylko trafi w moje ręce ten lakier od razu zabieram sie za próbowanie na swoich paznokciach! Mam nadzieje, ze wyjdzie mi równie ładnie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy już jesteś po pierwszej próbie :)

      Usuń
  43. Jest to lakier, którego używam na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajnie, rzeczowo to pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało mi aby w jak najprostszy sposób pokazać wszystkie etapy.

      Usuń
  45. Bardzo przydatna recenzja dla chcących rozpocząć przygodę z hardi ;) ja natomiast zapraszam do siebie na notkę jakich błędów unikać w przedłużaniu paznokci ta metoda ;) getbeautyandmore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam i już odwiedzam Twojego bloga.

      Usuń
  46. Jak z perspektywy czasu oceniasz ten lakier? Ja używałam hardi clear z semilaca i miałam z nim problem. Pod wpływem ciepłej wody robił się miękki i zaczynał się wyginać. Na http://www.modoweinspiracje.pl jest sporo informacji o różnych lakierach hybrydowych i postanowiłam wypróbować protein base z Indigo, która jest tam bardzo zachwalana.

    OdpowiedzUsuń
  47. Pani Moniko, przyczyn zbytniego mięknięcia może być kilka, jedną z nich może być zbyt krótki czas utwardzania, drugą nakładanie zbyt małej ilości warstw (proszę spróbować 4 warstwy). Dodatkowo mięknięcie może powodować gorąca woda. Polecam 15 minut przed użyciem przeturlać butelkę po twardym podłożu, tak, aby składniki się wymieszały. Gdy buteleczka stoi długo nieużywana składniki mogą się lekko rozszczepić. Proszę o informację jaką posiada Pani lampę oraz jak długo utwardza Pani hybrydę budującą Semi Hardi. Proszę również pamiętać, że hybryda to nie żel i jest bardziej elastyczna w swojej konsystencji na paznokciu i nie jest tak łamliwa jak żel.

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, chyba nic więcej nie muszę dodawać :)

      Usuń