BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 6 listopada 2016

LIQ Ce - Serum Night 15% Vitamin E Mask. Kolejna bomba od LIQPHARM


 O kosmetykach do pielęgnacji mogłabym napisać naprawdę dużo, mam na ich punkcie małego bzika i wciąż, nieustannie jestem bardzo ciekawa wszelakich nowości pojawiających się na rynku kosmetycznym. Tak też było z małą, ale znakomicie dopracowaną ofertą polskiej marki Liqpharm, której zaufałam po wypróbowaniu rewelacyjnego serum z witaminą C TUTAJ. Gama dermokosmetyków LIQ C ma w swojej ofercie cztery produkty: LIQ CC serum z witaminą C  w wersji Light i Rich, LIQ CG serum-peeling na noc oraz LIQ Ce serum-maska z witaminą E na noc, o której dziś szczegółowiej Wam opowiem...


Witamina E w kosmetyce

 LIQ Ce zawiera 15% witaminy E i uznałam, że warto wspomnieć o zastosowaniu tejże witaminy w kosmetyce. Naukowcy uwarzają, że witamina E zaliczana jest do witamin o działaniu przeciwstarzeniowym i nie bez powodu określana jest "witaminą młodości". Jej głównym założeniem jest ochrona skóry przed działaniem wolnych rodników. Ponadto witamina E ujędrnia, uelastycznia i napina naszą skórę, wykazuje również działania nawilżające i odżywcze. Wspomaga ona ochronę skóry przed promieniowaniem UV, poprawia ukrwienie skóry oraz przyspiesza gojenie się ran. Kosmetyki zawierające w składzie witaminę E przeznaczone są do każdego rodzaju skóry z wyszczególnieniem skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień i zmarszczek. Znalazła ona również zastosowanie w kremach pomagających w zwalczaniu łuszczycy, egzemy oraz trądziku.


Zastosowanie

 LIQ Ce serum-maska przeznaczona jest do każdego rodzaju skóry, od młodej po dojrzałą. Serum regularnie stosowane odżywia i regeneruje skórę, zapewniając jej komfort i prawidłowe funkcjonowanie. Wysokie, bo aż 15% stężenie witaminy E w tym produkcie, ogranicza i spowalnia proces starzenia się skóry oraz poprawia jej elastyczność i napięcie. Zawarty w nim kwas hialuronowy i ksylitol zapewnia długotrwałe nawilżenie i wygładzenie.


 Serum znajduje się w czarnej, szklanej buteleczce o minimalistycznym design z bardzo wygodną małą pipetką. Całość została umieszczona w turkusowym opakowaniu o bardzo przyjemnej sylikonowej teksturze, przez co prezentuje się bardzo luksusowo. Nie wiem jak Wy, ale ja cenię sobie takie detale i wszystko co prezentuje się ekskluzywnie, przyciąga moją uwagę...


Sposób użycia

 Kosmetyk podobnie jak w przypadku serum LIQ CC, można używać, jak zapewnia producent przez cały rok, bądź jako 28-dniową kurację. Poddałam się temu wyzwaniu i z przyjemnością przez dwadzieścia osiem dni, każdego wieczoru nakładałam serum na oczyszczoną skórę twarzy.
 Produkt nie zawiera żadnych substancji zapachowych ani barwników, ma wodnistą mleczną konsystencję, która wymaga od nas szybkiej i precyzyjnej aplikacji. Jedna pipeta w zupełności wystarcza na pokrycie całej twarzy. Serum stosunkowo szybko się wchłania pozostawiając lepką warstwę, co w zupełności mi nie przeszkadza w przypadku kosmetyku stosowanego na noc. Nakładałam go i cierpliwie czekałam na rezultaty...


Działanie

 Jako fanka kosmetyków do pielęgnacji, niwelujących przebarwienia i wykazujących się działaniem przeciwzmarszczkowym i nawilżającym, od samego początku byłam pozytywnie nastawiona do LIQ Ce. Po zakończeniu 28-dniowej kuracji utwierdziłam się jedynie w przekonaniu, co do jego skuteczności. Od tego serum oczekiwałam szybkich rezultatów! Po niespełna miesięcznej kuracji zauważyłam, że skóra stała się bardziej elastycza, nawilżona i napięta, a przebarwienia znacznie przygaszone. Moja skóra wygląda bardzo promiennie i świeżo, a ja z uśmiechem na twarzy zaczynam kolejny dzień (no może niezupełnie, patrząc rano na pogodę za oknem mamy ochotę ponownie wskoczyć do łóżka i zaszyć się w nim do wiosny). :) Zapewnienia producenta zostały moim zdaniem w zupełności spełnione. Podjęłam decyzję, że na 28 dniach nie poprzestanę i pozostanę z nim na dłużej. Myślę, że sięgając po serum z witaminą E przemycamy do naszej skóry ogrom dobroci i z czasem nasza skóra odwdzięczy się nam za to, a my pogodzimy się z upływem czasu...


 Jeśli zainteresowałam Was tym produktem, a jest naprawdę godny uwagi, polecam odwiedzić stronę producenta TUTAJ, a dla dziewczyn mieszkających w UK TUTAJ.




Share:

55 komentarzy

  1. Muszę przyjrzeć się tej firmie bo jeszcze jej nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, marka robi furorę na wyspach, w blogosferze też głośno o tych produktach :)

      Usuń
  2. Mnie zainteresowałaś, ale boję się, że 15% stężenie to zbyt dużo- fakt to tylko (albo aż) witamina E, a nie np C, która działa na mnie zbyt silnie- ale mimo to bałabym się reakcji mojej buzi :)

    Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, zdaniem producenta jest to dawka optymalne i w żadnym wypadku nie może Ci zagrozić :)

      Usuń
  3. Nie znam tego serum, lecz czuję się nim zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja skóra uwielbia to serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś wersję z witaminą C ? Tamto serum też jest rewelacyjne :)

      Usuń
  5. O produktach tej marki słyszę same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jest o nich głośno i że zbierają same pozytywne opinie . Produkty te są warte każdej złotówki :)

      Usuń
  6. Pierwsze słyszę, ale szukam jakiegoś serum i bardzo prawdopodobne że się skuszę. Moje dotychczasowe serum z kolagenem tylko popsuło mi cerę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba czas przerzucić się z wit. C na E :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, ale bardzo zachęcasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tego serum, ale słyszałam o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zastanowić. Marka wypuściła na rynek znakomite serum :)

      Usuń
  10. Marka w ogóle nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że w najbliższym czasie to się zmieni :)

      Usuń
  11. z dużym zainteresowaniem śledzę poczynania tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja też i jestem pod ogromnym wrażeniem.

      Usuń
  12. Oo ciekawy produkt, firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki i słyszę o niej po raz pierwszy ale kosmetyk prezentuje się świetnie! Znam witaminę E właśnie głównie z jej właściwości przeciwstarzeniowych - czytałam, że dobrze nakładać ją po filtry przeciwsłoneczne :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale znam Twojego bloga i często go odwiedzam :)

      Usuń
  14. Ja rownież należę do osób, która nie zna marki.

    Jednak jak tak zachwalana jest, to będę musiała się jej bardziej przyjrzeć:)

    Ps świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      No chyba nie będziesz miała wyjścia :)

      Usuń
  15. bardzo chciałam kupić to serum, jednak wygrało serum z Avy tylko dlatego że jest dostępne od ręki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Serum CC uwielbiam i z pewnością sięgnę jeszcze po wersję bogatą. Za to serum Ce mam ale wciąż stoi nieotwierane :-| Po Twojej recenzji mam ochotę się nim zaraz wysmarować ale muszę się jednak wstrzymać.. na chwilę obecną nie znajdę dla niego miejsca w mojej pielęgnacji, a szkoda aby się zmarnowało.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam teraz lekkiego hopla na kosmetyki z wit.C-ponoć rozjaśniają przebarwienia i liczę na to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kompletnie nie znam firmy, muszę to nadrobić. :) Przepiękne zdjęcia wykonujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, kupiłam to serum (Vit.C Light), kiedy byłam w Polsce, po przeczytaniu artykułu, gdzie polecała go kosmetyczka. Zauważyłam różnicę po pierwszym użyciu. Jest MEGA! Właśnie mi sie skończyła buteleczka, więc planuje kupić kolejną, a może skuszę się na to z witaminą E. Skóra po serum jest rozświetlona, nawilżona i mniej na niej "przykrych niespodzianek". Był to jeden z produktów, który zainspirowało mnie, aby otworzyć własny sklep i z pewnością umieszcze go pośród innych wspaniałych kosmetyków (https://www.almarinatural.co.uk/).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten produkt popchnął Cię do tak odważnego kroku. BRAWO :)

      Usuń
  20. Świetny produkt, nie znałam tej firmy.
    PS. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Warto zapoznać się z produktami tej marki. Serum jest świetne :)

      Usuń
  21. Nie znam jeszcze tego serum ani firmy, chętnie zajrzę na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Myślę, że działanie tego serum też Ci się spodoba.

      Usuń
  23. nigdy nie słyszałam o serum z witaminą E. Zapowiada sie ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo dużo czytamy na temat serum z witaminą C, (które marka też ma w swojej ofercie), a zapominamy o zaskakujących działaniach witaminy E :)

      Usuń
  24. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, a szkoda bo widzę, że mają ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie brzmi to serum!Muszę się mu bliżej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie tego serum jest znakomite, zresztą mogłaś się o tym przekonać czytając moją opinię. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  26. ja właśnie jestem po 3 miesięcznej kuracji ich serum ale tego z kwasem glikolowym i jestem w nich całkowicie zakochana! jeszcze mi zostało w buteleczce ale słońce tak zaczęło grzać ze muszę je odstawić bo jak wiadomo kwas glikolowy nie można używać przy słońcu a ja rzadko stosuję filtry niestety. Zaraz zamawiam z witaminą c -abym mogła stosować na noc .mam nadzieje ze będzie tak samo dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że będziesz zadowolona. Marka ma w ofercie same perełki :)

      Usuń