BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 20 maja 2018

Guerlain L'Or Radiance - baza z czystym złotem


Przez wiele lat bałam się eksperymentować z makijażem, co skutkowało ograniczeniem kosmetyków do minimum, a po bazę pod podkład sięgałam sporadycznie. Utwierdzałam się w przekonaniu, że odżywczy krem bogaty w składniki jest w stanie ją zastąpić. Nie zdawałam sobie do końca sprawy, że baza jest kluczowym krokiem do idealnego makijażu oraz pozwala przedłużyć jego trwałość.


Upiększająca baza Guerlain L'Or Radiance zawiera płatki 24-karatowego czystego złota! I to właśnie widok błyszczących drobinek zachęca najbardziej do jej kupna. Z pewnością baza przykuwa również uwagę minimalistyczną, a zarazem dopracowaną, ciekawie wyglądającą buteleczką. Złoty korek oraz grube szkło odgrywają kluczową rolę i wywołują chęć jej posiadania. Tak też było w moim przypadku. Mam ogromną słabość do pięknie prezentujących się kosmetyków. Co mnie dodatkowo przekonało do jej kupna? Nakładając odrobinę bazy na dłoń zwróciłam uwagę na jej cudowny, kwiatowy zapach. Wyobraźcie sobie zapach połączenia brzoskwini, róży, malin i jaśminu.


Popularne i cenione marki mają w swojej ofercie silikonowe bazy pod makijaż, których wiele kobiety świadomie unika. Ja również zaliczam się do tej grupy. Irytuje mnie silikonowa formuła i świadomość, że moja skóra po jej użyciu nie oddycha. Guerlain L'Or Radiance ma żelową konsystencję oraz ultralekką formułę, idealnie rozprowadza się na skórze i błyskawicznie w nią wtapia, zapewniając tym samym maksymalne nawilżenie. 


Z pewnością jesteście ciekawe co dzieje się z drobinkami złota po nałożeniu bazy? Obawiałam się, że  uzyskam efekt brokatowego, "karnawałowego" makijażu. Jednak zaraz po nałożeniu złoto rozpuszcza się i wtapia w skórę, pozostawiając jedynie efekt delikatnego rozświetlenia i rozjaśnienia skóry.


Testowałam ją z wieloma podkładami i w każdym przypadku baza idealnie z nimi współpracowała. L'Or przedłuża trwałość makijażu, na czym najbardziej zależy mi w upalne dni. Świeżo wyglądający makijaż z delikatnym rozświetleniem to efekt jaki uzyskuje po jej nałożeniu. Jest to produkt jak najbardziej godny polecenia.
Baza Guerlain L'Or Radiance dostępna jest w perfumerii Sephora w cenie 309,00zł



Share:

46 komentarzy

  1. Każdy kosmetyk jaki miałam, który posiadał złoto strasznie mnie uczulał :/ obrączki też nie mogę nosić bo skóra źle reaguje niestety..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że musisz ich unikać. Szkoda :(

      Usuń
  2. Nie używam baz, więc i ta mnie niezbyt kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radziłabym dobrać idealną dla Ciebie bazę i zacząć jej używać.

      Usuń
  3. Efekt rozświetlenia zawsze i wszędzie, moja ukochana marka ale szkoda, że ja i baza to tak nie do konca ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo interesująco. Będę musiała spróbować, dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz mnie, ale cena bardzo odstrasza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mowiac, dla mnie malujacej się tylko od swieta mocniej taka baza to zbedny wydatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, szkoda wydać pieniądze na kosmetyk, który potem leży nieużywany.

      Usuń
  7. U mnie swietnie sprawdza sie baza ze zlotem od NYX, ale jak sie skonczy to siegne po te ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niedawno o niej czytałam. Podobno daje ładny efekt :)

      Usuń
  8. Szkoda, że cena taka wysoka;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Baza cudna, tak samo jak marka, ale niestety cena jest dość wysoka, więc obecnie nie mogę sobie pozwolić na taką perełkę. Mam nadzieję, że kiedyś znajdę ją na fajnej promocji, może -50% hehe, wtedy bym po nią biegła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj obawiam się, że takie promocji nie będzie :) :)

      Usuń
  10. Wygląda bardzo ładnie, ale cenowo nie w moim zasięgu. Poza tym bazy stosuję bardzo sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak Ty, kiedyś rezygnowałam z bazy, teraz po jej użyciu widzę znaczną różnicę w makijażu :)

      Usuń
  11. Już sam design przyciąga uwagę i kusi :) Nie znam kosmetyku, ale z miłą chęcią wybróbuję. Lubię testować nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cena jest porażająca i nie na moją kieszeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można znaleźć tańszy odpowiednik, ale nie gwarantuję podobnego efektu.

      Usuń
  13. Jak nie jest mi szkoda pieniędzy na kosmetyki, tak za bazę bym tyle nie dała ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda super, ale nie używam takich baz, bo trzymam się sypkich minerałów, więc bazy też mam sypkie. :-)

    Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja wlasnie zlota sie boje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam i pod tym względem jestem typową sroką :)

      Usuń
  16. Śliczna! a w sumie baz nie używam, ale spróbowałabym takiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie używałam, teraz wiele się zmieniło :)

      Usuń
  17. Ta baza od dawna mnie kusi, mimo iż tego typu produktów zazwyczaj nie stosuję - jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda pięknie, ja miałam kiedyś upiększającą, ale rozświetlającą bazę pod makijaż Guerlain, miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrą bazą jest również Guerlain Météorites :)

      Usuń
  19. Bardzo luksusowy produkt, myślę jednak że nie sprawdziłby się dla mojej skóry:*Pozdrawiam!

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak uważasz, nie ma sensu abyś go kupowała. Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Wygląda pięknie i luksusowo, ale znając swoją cerę wiem, że bym jej nie służyła.

    OdpowiedzUsuń
  21. prezentuje się niesamowicie...muszę też przetestować

    OdpowiedzUsuń