BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 3 grudnia 2017

Tommy girl


Nie ma wątpliwości co do tego, że w perfumeriach Douglas nieustannie trwa zabawa makijażem oraz mieszanką najcudowniejszych zapachów. Wszystko po to, abyśmy mogły poczuć się wyjątkowo i rozpieszczać się bez granic i wyrzutów sumienia. W ostatnim czasie do perfumerii wróciły kultowe zapachy Tommy Hilfiger - Tommy girl i Tommy, które są na pewno przez niektóre z Was dobrze znane i kojarzone z szalonymi latami 90'. Tommy girl zostały wydane w 1996 roku i zrobiły niemałą furorę, ze względu na swoją niebanalną kompozycję. Twórcą zapachu jest Calice Becker, twórczyni takich zapachów jak J'adore marki Christian Dior czy Boss Bottled Sport.
Zapach dostępny jest również w wersji dla mężczyzn Tommy. Z czasem sukcesywnie pojawiały się nowe wersje kultowego zapachu: Tommy girl Summer 2012, Tommy girl Summer 2013, Tommy girl Summer 2016, Tommy girl Brights, Tommy girl Noen Brights...


Kompozycja zapachowa

Tommy girl zaliczany jest do zapachów kwiatowo-owocowych. Zdecydowanie jest to zapach lekki, świeży, bardzo dziewczęcy. Po chwili od spryskania nim szyi, wprowadza mnie w optymistyczny nastrój i dodaje energii. Kobieta Tommy girl jest bardzo delikatna i wrażliwa.


Nuty zapachowe

Nuty głowy: czarna porzeczka, kamelia, mandarynka, kwiat jabłoni.
Nuty serca: wiciokrzew, lilia, fiołek, mięta, grejpfrut, cytryna, róża.
Nuty bazy: magnolia, skóra, drzewo sandałowe, jaśmin, cedr.


Trwałość

Zapach pięknie rozwija się na skórze. Na moim ciele jest mocno wyczuwalny do czterech godzin, po czym dalej go czuć, ale już bliżej ciała. Aromat z jednej strony bardzo świeży, z drugiej natomiast subtelny, dzięki czemu śmiało możemy po niego sięgnąć w ciągu dnia.


Dla kogo jest Tommy girl?

Generalnie jest to zapach bardzo świeży, cytrusowy, nie klasyfikowałabym go jednak w kategoriach zapachów skierowanych wyłącznie do młodszej grupy kobiet. Większość z nas wieczorem decyduje się na uwodzicielskie, bardziej kobiece zapachy, natomiast na co dzień poszukujemy lekkich, orzeźwiających nut.

Tommy Hilfiger mimo tego, że rozpieszcza swoich klientów ubraniami, bielizną i akcesoriami najwyższej jakości, zaskakuje również nietuzinkowymi zapachami. W przypadku tego zapachu Tommy zabiera nas w daleką podróż, gdzie nieustannie przeplata się świeżość i pozytywna energia.
Zapachy Tommy girl i Tommy możecie zakupić w perfumerii Douglas.pl w cenie 99 PLN (30ml), 149 PLN (50ml), 199 PLN (100ml).

Share:

26 komentarzy

  1. O ile w pierwszej chwili bardzo mi się spodobał, to na dłuższą metę mnie męczył i pozbyłam się go :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go ale jak będę w perfumerii chętnie się z nim zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam zapachy Hilfigera, ale z tym nie miałam przyjemnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten zapach i niekoniecznie jest w moim guście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jestem ciekawa czy zużyłaś do końca czy oddałaś w inne ręce.

      Usuń
  5. Koniecznie muszę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj zastanawiałam się nad nim w TK MAXX, ale ostatecznie nie wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby nie moje nuty,ale kusi powąchać i zrobię to będąc w Douglasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy Ci się spodoba ta kompozycja zapachowa :)

      Usuń
  8. Nie znam zapachu, musiałabym pójść do perfumerii i powąchać ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie znam tego zapachu, ale Twoje zdjęcia tu są tak nastrojowe, że nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę powąchać jak pachnie, ale myślę, że spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z opisu może mi się spodobać, a firmę lubię, więc muszę wstąpić i powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię odzież Tommiego, ale na jeansy się pogniewałam. Po kilku minutach od nałożenia rozciągają się i wyglądają koszmarnie...

      Usuń
  12. Nigdy nie spotkalam sie z tymi perfumami

    OdpowiedzUsuń