BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

czwartek, 4 sierpnia 2016

Rio Blue Light Teeth Whitening Gel - zestaw do wybielania zębów


 Temat wybielania zębów jest nadal bardzo popularny, dowodem na to może być chociażby wciąż rosnąca liczba odsłon posta, który opublikowałam zaczynając swoją przygodę z blogiem (tamte zdjęcia w najlepszy sposób obrazują progres mojego bloga). Mowa oczywiście o zestawie do wybielania zębów, który stosował mój mąż. Tym razem również podjął się testu. Jesteście ciekawe opinii?


 Rio Blue Light Whitening to na pierwszy rzut oka naprawdę solidny zestaw do wybielania zębów przeznaczony do użytku domowego. W jego skład wchodzą dwa ustniki, urządzenie emitujące niebieskie światło oraz trzy strzykawki zawierające żel wybielający, który nie zawiera peroxide czyli nadtlenku powodującego podrażnienie dziąseł. 


Jak używać Rio Blue Light Whitening?

 Użycie zestawu jest banalnie proste, należy jednak pamiętać o kilku kwestiach. Po pierwsze konsultacja z dentystą, nie każde uzębienie może znieść działanie środków wybielających, pomimo zapewnień producenta o nieszkodliwości preparatu. Lepiej dmuchać na zimne. W przypadku braku przeciwwskazań śmiało można zabierać się za wybielanie. Przed przystąpieniem do zabiegu dokładnie myjemy zęby (co wydaje się oczywiste). Nakładamy na ustnik odpowiednią ilość żelu wstrzykująć go na górną oraz dolną część ustnika. Umieszczamy go w jamie ustnej i włączamy urządzenie emitujące niebieskie światło. Zawartość jednej strzykawki wystarcza na dwa zabiegi. Każdy zabieg powinien trwać 10 minut, jednak można go przedłużać na czas maksymalnie 30 minut. Ustnik jest wygodny i nie czuć dyskomfortu, więc bez większego problemu wytrzymacie kilkanaście minut. W początkowej fazie zabiegu można odczuć nieco nieprzyjemne "szczypanie", przypominające uczucie nadwrażliwych zębów. Z pewnością każda z Was doskonale je zna, bardzo irytujący stan, trwa on jednak dosłownie kilka sekund po czym ustaje.


Czy urządzenie może być stosowane jeśli posiadacie plomby?

 Żel wybielający działa jedynie na naturalną powierzchnię zębów nie wpływając tym samym w żaden negatywny sposób na kolor plomby. Sięgając po Rio Blue Light Teeth Whitening Gel możecie być pewni, że technologia z wykorzystaniem niebieskiego światła nie wpłynie źle na plomby.


Jak szybko widać efekt wybielania?

 Zestaw działa nadzwyczajnie szybko, już po pierwszym zabiegu mąż zauważył znaczną poprawę koloru zębów. Niestety nie był jednolicie biały. Zęby były o wiele bielsze u dołu, a pozostały żółte u góry przy dziąsłach. Ponieważ zabieg można przedłużać (pamiętając, aby nie przekroczyć w sumie 30 min.), mąż postanowił go powtórzyć do maksymalnych 30 minut. Dopiero po tym czasie było naprawdę widać piękny, jednolity biały kolor jego zębów. Byliśmy naprawdę w szoku, w jak prosty i szybki sposób można uzyskać efekt porównywalny do tego z gabinetów dentystycznych. Rio Blue Light Teeth Whitening Gel naprawdę działa i to już po pierwszym użyciu. W sumie cały proces wybielania trwał sześć dni. Można stosować go codziennie do zużycia całego produktu, bądź krócej do uzyskania zadowalającego efektu. Znacznie bielsze zęby utrzymują się według producenta do około czterech miesięcy. U męża było to około trzech ale powodem może być kawa, której to spożywa duże ilości...



 Jeśli szukacie szybkiego, bezpiecznego i niedrogiego sposobu wybielania zębów w domu, polecamy Wam z czystym sumieniem zestaw Rio Blue Light Teeth Whitening gel. W Polsce można kupić zestaw Rio już za około 100zł. Myślę, że taka cena za białe zęby utrzymujące się nawet do 4 miesięcy nie jest wygórowana... 

Share:

42 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie ze względu na cenę warto się zdecydować.

      Usuń
  2. Niestety recenzje tego produktu z necie są bardzo słabe, także zostanę przy paskach Crest, które działają i to na dłużej, niż 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawialiśmy się nad tymi paskami, niestety zniechęciła nas ich kiepska opinia w sieci. Nie wszystko na wszystkich działa tak samo, a szkoda... ;)

      Usuń
    2. Skusiłabym się, ale mam tak wrażliwe zęby i dziąsła, że dentysta nigdy mi nie pozwoli nakładać nic w domu :/ I do tego mam to samo, co Twój mąż - jeśli stomatolog nie wypiaskuje mi zębów ze dwa tygodnie przed, to są żółte przy dziąsłach, nawet przy nakładkach na wymiar (ach, ten cudowny kamień...)
      Chyba trzeba będzie pozostać przy wybielaniu podczas wizyty, chociaż jak pomyślę o tym rzędzie wydatków, to brrrrrrr!

      Usuń
    3. Też mam bardzo wrażliwe zęby i bez wizyty u dentysty nie wybielam ich na własną rękę. Mąż na szczęście nie ma takich problemów i z chęcią sięga po tego typu zestawy i jest z nich zadowolony.

      Usuń
    4. To samo chciałam napisać co Veronica, że na wszystkich nie wszystko działa. Jednak warto czasami wypróbować, czegoś na co ktoś inny narzeka:)

      Usuń
    5. Mam te paski Crest i powodują okropny ból po pierwszych użyciach. :( Wszystko jest ok, kiedy po kilku godzinach nagle czuję mocne ukłucie w zębach, wręcz skurcz i tak mnie "dźga" z godzinę, potem słabnie i wraca co jakiś czas. Muszę więc robić 2-3 dni przerwę i znowu. Dopiero po ok. 5-6 paskach objawy ustają. Nie miałam czegoś takiego, kiedy używałam kilka lat temu Białej Perły, więc Cresta nie polecam, a efekty dają takie same. :)

      Usuń
  3. Bardzo przydatny zestaw, jednak obawiam się czy byłabym tak systematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przez te kilka dni systematyczność by Cię nie opuściła.

      Usuń
  4. A ja bym je chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zastanowić nad tym zestawem.

      Usuń
  5. Chyba Blanx ma pastę wybielającą z ledowym aktywatorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena rewelacja ! Muszę zrobić coś z zębami, bo niestety zaniedbania z dzieciństwa zwykłą pastą się nie załatwi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto chęć wybielania skonsultować ze swoim lekarzem stomatologiem.

      Usuń
  7. Ja używam pasków wybielających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdzają? I które konkretnie?

      Usuń
  8. Bardzo niska cena, a efekt, który opisujesz, super! Właśnie czegoś takiego szukalam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Za szczoteczkę z aplikatorem zapłaciłam 70 zł ech a mogłabym kupic takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw ciekawy i nawet niedrogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę taki efekt, naprawdę warto.

      Usuń
  11. Rzeczywiście cena nie jest wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko nie masz problemów z zębami to naprawdę warto się skusić

      Usuń
  12. ojejej coś dla mnie :o
    Gorzej tylko z konsultacją u dentysty u którego nie byłam już (nie przesadzając) z 2 lata :| Boję się dentystów, tego zapachu, pozycji leżącej i dźwięków tych wiertełek :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dwa lata to naprawdę bardzo długo, leć czym prędzej na wizytę!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Na rynku jest ogromny wybór podobnych produktów ale ten jest sprawdzony i naprawdę warto go zakupić.

      Usuń
  14. Zdjęcia tych strzykawek i całego sprzętu robi wrażenie. Jednak bardzo fajnie został on opisany i jestem strasznie ciekawa tego produktu. Byłabym wdzięczna za jakiś link to sklepu w poście czy coś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać nazwę w wyszukiwarkę i bez problemu znajdziesz w jednym ze sklepów internetowych.

      Usuń
  15. Zestaw wygląda bardzo profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niczym nie odbiega od profesjonalnego zestawu, a wiadomo ten jest przeznaczony do użytku domowego.

      Usuń
  16. Kochana, a ja mam pytanie z innej beczki: czym robisz zdjęcia? Bo są świetnej jakości. :) Rozglądam się za nowym sprzętem i Twoja odpowiedź bardzo by mi pomogła. :) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie spóźniłam się z radą. :) Ja osobiście używam Nikona d7200 i d5100. Obiektywy 50 i 35mm, czasem 18-55 (zwykle w zestawie z aparatem). Jeśli mam być szczera, to radzę Ci nie zwracać zbytnio uwagi na aparat (oczywiście jest ważny, ale nie aż tak), może to być starsze "body" nawet d3200 czy jak moje d5100, które jest już leciwe, ale całkiem solidne. Radzę natomiast zwrócić większą uwagę na obiektywy, bo to one, zagrają główne skrzypce i rozmyją pięknie tło, dadzą ten wyjątkowy look... ;) Jeśli mogę jeszcze w czymś pomóc, pisz śmiało na maila. :*

      Usuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tej marce, dotychczas używałam jedynie białej perły, muszę kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym sobie kupić przed weselem, może zdziała cuda :)

    OdpowiedzUsuń

© Cosmetic Variations | All rights reserved.