BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

wtorek, 27 października 2015

Shiseido Natural Eyebrow Pencil-czym różni się od zwykłych kredek do brwi?


 Pamiętacie post "Wartość mojej twarzy", w którym wymieniałam kosmetyki których aktualnie używam do codziennego makijażu? Jeśli nie, odsyłam Was do niego TUTAJ. W wiadomościach prywatnych kilka z Was prosiło mnie o zrecenzjonowanie tych kosmetyków i dziś postanowiłam napisać o pierwszym z nich. Mowa o kredce do brwi Natural Eyebrow Pencil znanej marki ShiseidoBardzo cenię sobie tą markę i całkiem niedawno wspomniałam o dwufazowym sprayu do ciała Shiseido Body Creator aromating energizing spray TUTAJ. Jeśli czytałyście ten post to z pewnością wiecie, że produkt ten w moim przypadku znalazł inne ale równie dobre zastosownie...


 Shiseido Natural Eyebrow Pencil nie można zaliczyć do grupy kredek miękkich, nie jest również zbyt twarda. Przez swą idealną wręcz konsystencję kosmetyk bardzo dobrze się sprawdza do podkreślenia nawet najbardziej niesfornych brwi. Kredka ma wbudowaną szczoteczkę, dzięki której możemy z łatwością rozetrzeć kosmetyk i dopasować go do naturalnego kształtu brwi. 



 Bardzo długo wahałam się nad wyborem odpowiedniego koloru kredki, ponieważ moje brwi są jasne, nierówne i mało widoczne. Do tego wszystkiego kolor blond na włosach, a więc zależało mi na uzyskaniu naturalnego efektu. Kredka Shiseido Natural Eyebrow Pencil w Uk dostępna jest w czterech kolorach: Ash Blond, Deep Brown, Light Brown i Black. Z ciekawości odwiedziłam strony Douglas.pl oraz Sephora.pl i tam niestety dostępne są jedynie dwa. Wybrałam Light Brown, chociaż muszę przyznać że zastanawiałam się nad Ash Blond. Na szczęście wybór okazał się jak najbardziej trafiony.


 Z kredką można idealnie współpracować i dostosowywać odcień do naturalnego koloru brwi. Jeśli zależy nam na delikatnym pokreśleniu, wystarczy kilka pociągnięć kredki, a kosmetyk już sam perfekcyjnie stapia się z brwiami, tworząc idealne wykończenie i odcień.


 Jeśli zapytacie mnie czym tak naprawdę Shiseido Natural Eyebrow Pencil różni się od zwykłej kredki do brwi, z pewnością odpowiem że trwałością, konsystencją i idealną gamą kolorystyczną. Jeśli wciąż poszukujecie idealnej kredki do brwi to z czystym sumieniem polecam Wam produkt Shiseido i odsyłam do ich strony TUTAJ.
Życze wam miłego wieczoru.

(Paznokcie na zdj. O.P.I Miss You-Niverse TUTAJ).

Share:

27 komentarzy

  1. Zajrzę i obejrzę kolorystykę :)) Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż muszę zobaczyć, nabrałam chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie pokazałaś końcówki, czy ma szczoteczkę na końcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz lukne na nie bo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat do brwi używam cieni, lub linera w żelu :) A kredkę mam jedną jedyną, do oczu, ale rzadko używam :P
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęcia jak prezentuje się na Twoich brwiach - chętnie bym zobaczyła. Bo oglądając kolorystykę w holenderskim Douglasie (która jest taka sama jak w UK) bardziej skłaniałabym się w kierunku Ash Blonde :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jestem ciekawa tej kredki!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Macałem kredki tej marki i podobają mi się odcienie są mocne i zywe

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalezienie odpowiedniej kredki to brwi zdecydowanie nie jest prostym zadaniem, u mnie świetnie sprawdzają się kredki MACa, są trwałe, kremowe i mają świetną gamę kolorystyczną. Shiseido wygląda równie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mylą mnie yte zdjęcia haha co chwilę się zastanawiałam dlaczego malujesz brwi na zielono, niebiesko czy żółto hahaha

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobały mi się odcienie jak na nie patrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie napisane :P
    ps: również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią odwiedzę ich stronę :) Ja używam cieni i też bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawe... o stornie nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna recenzja, z przyjemnoscia zajrze na ich strone :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam kredki do brwi z Pierre Rene i jest świetna, polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałoby się zdjęcie makijażu, tak nie jestem w stanie się do niej przekonać :(
    U mnie na blogu dwa rozdania, a także nowy wpis o toniku Dermacos :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam kredek do brwi. Mam naturalnie bardzo ciemne i dość gęste:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie dość, że mam jasne brwi to w dodatku dość rzadkie. Także mnie zadawala tylko henna, kredki używam sporadycznie, aczkolwiek ta jest bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze koniecznie zajrzeć na tę stronę :)

    Zapraszam na rozdanie <3
    http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/2015/11/wielkie-mae-rozdanie-7112015-7122015.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam kredek do brwi z Pierre Rene ale czasem lubię wypróbować coś innego dla odmiany. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń