BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

środa, 21 października 2015

MAC PREP+PRIME Transparent Finishing Powder


 Z napisaniem recenzji MAC PREP+PRIME Transparent Finishing Powder zwlekałam bardzo długo. Od roku testuję ten produkt, cięgle mając nadzieję, że może w końcu się do niego przekonam... Która z nas nie marzy o makijażu dającym efekt satynowej cery? Łudziłam się, że uda mi się go uzyskać dzięki MAC PREP+PRIME Transparent Finishing Powder, niestety tak się nie stało...


 Kosmetyk jest w formie sypkiego, białego pudru, którego głównym założeniem jest utrwalenie makijażu, zniwelowanie błyszczenia twarzy, zmniejszenie widoczności rozszerzonych porów, zmarszczek i niedoskonałości. Można go stosować w dwojaki sposób: na makijaż, bądź bezpośrednio na nawilżoną skórę.


 Wydawać by się mogło, że to puder cud, jednak nie do końca tak jest i nie wiem czy winić za to kosmetyk czy markę. Nie jestem do końca przekonana co do stosowania tego typu produktów i to, że się on u mnie nie sprawdził na pewno nie wynika z faktu, że Mac wypuścił gorszy produkt, tylko zwyczajnie transparentny puder nie jest dla mnie.


 Stosowałam go na makijaż i najbardziej drażnił mnie efekt białej twarzy zaraz po jego aplikacji. Czasem utrzymywał się dłuższy okres, a czasem znikał po kilku chwilach, w zależności od tego jak współgrał z danym podkładem. Kolejnym minusem była matowa i bez życia cera, niezależne od tego ile różu i rozświetlacza nałożyłam.


 Bardzo cenię sobie markę MAC i z żalem muszę przyznać, że nie sięgnę ponownie po ten kosmetyk. Nie do końca również rozumiem zachwyt nad MAC PREP+PRIME Transparent Finishing Powder w blogosferze i na YouTube... Ściskam was gorąco.




Share:

40 komentarzy

  1. Spodziewałam się zachwytu, a tu taki bubel :) Bywa i tak. Każda marka ma swoje niewypały. Tulę :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka renomowana, więc wydawałoby się, że i produkt będzie dobry... Niestety, czasem tak się zdarza... Ostatnio dużo dobrego czytałam o białym pudrze Bell - ciekawa jestem, jak on by się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nic z Maca nie miałam, a na ten produkt się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm znalezienie idealnego pudru sypkiego niestety nie jest takie proste:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała spróbować podkład z Maca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się na MAcU zraziłam po tuszu do rzęs o którym pisałam w jednym z postów, i od tamtej pory mam z tą marką problem, tym bardziej że coraz częściej trafiam na posty gdzie Dziewczyny wprost piszą o tym jak się zawiodły...

    OdpowiedzUsuń
  7. może po prostu nie dla Twojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały puder ? ;p
    Nie miałam nic z tej firmy odziwo a taka popularna.

    OdpowiedzUsuń
  9. A powinien nie bielić skoro jest transparentny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może nie odpowiada Ci puder transparentny sypki? Ja też ich ie lubię :P Lepsze są w kamieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten produkt i u siebie efektu bielenia nie zauważyłam. Najlepiej według mnie sprawdza się stosowany pod podkład, bo świetnie matuje na długi czas. Natomiast nałożony na podkład wygląda różnie, w zależności od wykończenia fluidu. Wiadomo że mat na mat nie będzie się prezentował dobrze, dlatego bardzo lubię go stosować w połączeniu z podkładami o mokrym wykończeniu :) Poza tym ma świetny, niekomadogenny skład.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za recenzję! Te kosmetyki z Mac trochę kosztują, lepiej od razu wiedzieć, co jest dobre, a co nie.

    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziału w konkursie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nigdy nie miałam kolorówki z Maca.jestem za to wierna sephorze i tamtejszym kosmetykom.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem dlaczego, ale mnie nie ciągnie do MACa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jednym pasuje a drugim nie, jak widać opinie są podzielone. Wyłącznie szkoda wydanych pieniędzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z MACa kuszą mnie przede wszystkim pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A właśnie miałam go zamawiać... :D Teraz jestem w kropce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wiedzieć, że to bubel... Nie znam kosmetyków z tej firmy, choć kusi mnie róż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wiedzieć że to bubeel:)
    super blog i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię produktów Maca, wolę inne marki jak Too Faced czy The balm

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam zbyt dobrze oferty Maca, ale kiedy w wakacje zawitalam do salonu, w którym mogłam zobaczyć wszystko na własne oczy to zdecydowalam się na Prep+Prime CC. Musiałam nauczyć się jego obsługi, bo w przeciwieństwie do Bobbi Brown nie dawał mi z początku efektu na jaki liczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. zaskoczyłaś mnie... szkoda, że się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że się nie sprawdził, o tej marce słyszałam więcej dobrego niż złego;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po takiej marce można by się spodziewać czegoś zdecydowanie lepszego...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak do tej pory Mac to firma o której słyszałam same dobre rzeczy :) Szkoda , że ten produkt cie zawiódł

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślałam, że będzie lepiej. A tu rozczarowanie ze strony Mac...

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że nie jesteś do końca zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem niezdara i zawsze rozsypuję tego rodzaju pudry :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie używałam takiego pudru.szkoda,że sie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki puder to nie dla mnie wolę te brązujące :)

    OdpowiedzUsuń
  31. taki drogi, a nie spełnił twoich oczekiwań...szkoda, więc kasy:/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie spodziewałabym się tego :(
    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że tak kiepsko wypadł. Ja jeszcze nie miałam prawie nic z MACa. Kiedyś kupiłam cień do powiek, po niedługim czasie oddałam bo źle dopasowałam kolor, w efekcie nawet piekła mnie skóra, dlatego nie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z pudrami transparentnymi trzeba uważać, by nie przesadzić z aplikacją - jak to się stanie, to możemy stawać w konkury z królewną Śnieżką ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że się nie sprawdził :<

    OdpowiedzUsuń