BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

REGENERUM regeneracyjne serum do włosów


 Sierpień jest dla mnie wyjątkowym miesiącem, nie dlatego, że jest to okres błogiego lenistwa i wakacji (niestety tylko dla niektórych) ale dlatego, że jest to miesiąc moich urodzin.
I tak już od początku sierpnia kupiłam kilka perełek ciągle tłumacząc, że robię sobie  wcześniejszy "prezent urodzinowy". Nie chcę zdradzać jakie kosmetyki zakupiłam, wszystko pojawi się wkrótce na blogu. Wracając do dzisiejszego posta... ostatnio po raz kolejny kupiłam dwa produkty do pielęgnacji włosów, są to olejki do włosów Macadamia Oil. Żeby tego było mało stosuję właśnie produkty od John Frieda, o których pisałam już na blogu TUTAJ, więc olejki muszą jeszcze chwilę poczekać. Pozostając w temacie włosów, dzisiaj postanowiłam opowiedzieć wam o czymś innym i uznałam, że jest to najlepszy moment na zrecenzjonowanie REGENERUM regeneracyjne serum do włosów, które używałam jakiś czas temu, a puste pudełko czekało na swoją premierę na blogu :)



Zawsze po powrocie z Polski wracam z kilkoma polskimi kosmetykami których kupienie w Anglii sprawiłoby mi trudność. Tak wiem są sklepy internetowe, ale jest to opłacalne jeśli kupujemy kilka produktów jedncześnie, skoro mam szansę kupić je będąc w kraju nie widzę sensu przepłacać za przesyłkę z polskich stron internetowych. Jak zapewne wiecie z marką REGENERUM miałam styczność już nie raz. Wcześniej udostępniałam kilka recenzji na temat tych kosmetyków pielęgnacyjnych, niektóre skradły moje serce, z innych byłam mniej zadowolona. Dla zainteresowanych osób umieszczę linki pod postem i zapraszam do ich odwiedzenia.



Głównym założeniem REGENERUM regeneracyjne serum do włosów jest intensywne wzmocnienie i zregenerowanie zniszczonych i osłabionych włosów. Dodatkowo naprawia uszkodzenie powstałe w wyniku czynników zewnętrznych i zabiegów termicznych, do których zaliczamy między innymi suszenie i prostowanie oraz zabiegów chemicznych czyli nic innego jak farbowanie, ale która z nas w dzisiejszych czasach tego nie robi? Producent zapewnia również, że serum ułatwia rozczesywanie, zapobiega puszeniu się włosów oraz pomaga w ich układaniu. Włosy po jego stosowaniu zyskują blask, gładkość, zdrowy wygląd, a skóra głowy jest będzie nawilżona i odżywiona.


Sięgając po odżywkę do włosów głównie zależy mi na tym, aby pomogła mi w ich rozczesywaniu, odżywiła je i zapobiegała ich puszeniu. W przypadku REGENERUM regeneracyjne serum do włosów wszystkie z powyższych wymagań zostały spełnione. Moje włosy poprzez ciągłe rozjaśnianie (czego niesamowicie żałuję, bo miałam swój naturalny bardzo ładny odcień blondu) są suche i sianowate, na dodatek niesamowicie się plączą. 
Ten kosmetyk znacznie poprawił kondycję moich włosów, oczywiście nie zregenerował ich w stu procentach bo zniszczonego włosa nie da się całkowicie zregenerować, jedynym wyjściem jest ściąć zniszczoną partię włosów i nie dopuścić do ponownego uszkodzenia. Nie mniej jednak Regenerum wizualnie poprawiło jakość moich włosów, znacznie mi je wygładziło, a rozczesywanie stało się przyjemnością. 


Niebawem wybieramy się do Polski i nie kupię jej ponownie jedynie z tego względu, że na chwilę obecną mam naprawdę duże zapasy kosmetyków do pielegnacji włosów i wzbraniam się od zakupu nowych produktów, ale słyszałam, że REGENERUM wypuściło kilka nowych kosmetyków i przyznam, że zaintrygowały mnie regeneracyjne skarpetki do stóp. Ciekawe czy okażą się godną kopią azjatyckich skarpetek złuszczających?

P.S. Jak z pewnością niektóre z Was zdążyły zauważyć, ostatnio był problem z klikaniem w odnośniki do linków (TUTAJ), wszystko zostało już naprawione, także zachęcam serdecznie do odwiedzania moich pozostałych postów... Pozdrawiam Was serdecznie, BUZIAKI :)


Oto linki do kosmetyków z serii REGENERUM...

REGENERUM regeneracyjne serum do paznokci TUTAJ
REGENERUM regeneracyjne serum do rąk TUTAJ
REGENERUM regeneracyjne serum do rzęs TUTAJ


Share:

16 komentarzy

  1. Słyszałam reklamę w radiu odnośnie tego kosmetyku i zniechęciła mnie ona do zakupu, widzę że nie słusznie - skoro działa kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Regenerum miałam serum do pięt- bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś mnie kusiło, ale się powstrzymałam... Pewnie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że produkt się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszałam o tej marce, ale jakoś jeszcze nic w moje ręce nie wpadło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam wiele dobrego o tej firmie, jednak jeszcze niczego z niej nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo głośno jest o produktach Regenerum, ale jakoś nie miałam jeszcze okazji nic używać ; ) Fajnie, że odżywka się sprawdziła, choć ja się nie skuszę, bo wolę bardziej naturalne składy ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak wygląda skład tej odżywki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam odzywke do paznokci z tej firmy i jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się nad kupnem, ale nie kupiłam. Jak będę w PL i wpadnie mi w ręce, to nabędę:)

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam problem - włosy cierpią po rozjaśnianiu. Skoro Tobie pomogła, to może i ja się skuszę. Coraz bardziej wkurza mnie to co dzieje się z moimi włosami. Ale cóż, zachciało się blondu to mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje siostry mają Regenerum do włosów i sobie chwalą. Ja mam do paznokci. Na razie jest ok.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie sprawdzałam regenerum do włosów :) Jednak to do rąk jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię firmę ale tego produktu jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń