BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 17 sierpnia 2014

Aloe Gentle Facial Wash The Body Shop

Często zaglądam do The Body Shop w poszukiwaniu dobrych i sprawdzonych kosmetyków do pielęgnacji. Tym razem padło na  aloesową piankę do mycia twarzy.


Aloe Gentle Facial Wash The Body Shop dobrze oczyszcza skórę i łagodzi podrażnienia bez pozostawienia uczucia ściągania na twarzy. Przeznaczona jest do skóry wrażliwej, a w swoim składzie nie zawiera mydła, natomiast zawiera żel aloesowy (łagodzi i koi), sorbitol ( nawilża i powoduje tworzenie się piany), oraz glicerynę (zmiękcza i nawilża skórę).
 

Oczywiście zgodzę się z tym, że pianka świetnie oczyszcza twarz i ją nawilża, natomiast jestem ogromnie rozczarowana jej zapachem. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak intensywnym i alkoholowym zapachem jakiegokolwiek produktu do pielęgnacji twarzy, który dodatkowo zupełnie nie przypomina zapachu aloesu. Czytając opinię internautek, sama dziwiłam się dlaczego piszą o ładnym zapachu, którego według mnie tam po prostu nie ma...


Uwielbiałam stosować ją rano, bo pozostawiała uczucie świeżości i nawilżenia przez pewien czas. Napisałam "uwielbiałam" w czasie przeszłym, bo pianka w mgnieniu oka się skończyła. Wydajność to jej kolejny ogromny minus tuż obok ceny.





Jestem ciekawa zapachu innych kosmetyków z aloesowej serii The Body Shop...
Długo bym się zastanawiał nad ponownym kupnem tej pianki, przyznam że jestem bardzo ciekawa pianek z innych serii. Mam cichą nadzieję, że będą miała podobne właściwości o ciekawszym zapachu...


Share:

3 komentarze

  1. jakoś mnie nie zachęca ten smrodek alkoholowy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już chyba nie zdradzę mojego czarnego mydła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy nie mam żadnego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń

© Cosmetic Variations | All rights reserved.