BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

sobota, 10 maja 2014

Red Carpet - LED Gel Polish

 Od zeszłego roku jestem niezmiennie i szalenie zakochana w lakierach hybrydowych. Wspominałam o moich ulubionych lakierach CND Shellac we wcześniejszym poście, dla przypomnienia postanowiłam wkleić link TUTAJ. Napisałam również post jak nakładać lakiery hybrydowe na paznokcie TUTAJ i usuwać hybrydy TUTAJ.
 Zdania nie zmieniłam i nadal uważam, że CND Shellac są wspaniałym i bezkonkurencyjnymi lakierami hybrydowymi. Jedna z Youtuberek zachwalała inną, równie dobrą markę i nie muszę wspominać że skusiłam się. Mowa o Red Carpet, swoją drogą ciekawa jestem czy ta marka również jest znana w Polsce.


Spośród kilku kolorów wybrałam bardzo delikatny róż typowy baby pink. Dokładna nazwa koloru to 111 I Simply Love Your Nails. Lakier zawiera delikatne drobinki, które dodają paznokciom niesamowitego glamour.


 Nie wypowiem się na temat trwałości lakieru z bardzo prostego powodu. Podstawą przyczeponości lakieru jest dobra baza. Niestety nie korzystałam z bazy Red Carpet, a wykorzystałam tą którą już wcześniej posiadałam, a mianowiecie  CND Shellac Base
 Lakier bardzo dobrze współpracował z nią, a manicure wykonany kilka dni temu wciąż jest w idealnym stanie, co bardzo mnie cieszy:)


 Lakier niestety jest trudny do nałożenia. Ponownie nie posądzam tej marki i nie porównuję jej z CND Shellac, ponieważ uważam że przyczyna tkwi w odcieniu. 
Jak każdy inny lakier typu "mleczny", jest ciężki do nałożenia. Na załączonych zdjęciach można łatwo zauważyć lekkie prześwity. Myślę, że idealnym rozwiązaniem byłoby nałożenie trzech warstw, nie jestem pewna czy w efekcie nie wyglądałaby to za grubo i sztucznie. 
 Ogólnie jestem z niego zadowolona i z chęcią wypróbuję w przyszłości inne odcienie. Może następnym razem sięgnę po ciemniejszy kolor. Miałam nie porównywać tego lakieru do mojej ulubionej firmy hybryd ale pisząc na temat Red Carpet muszę wspomnieć, że to co różni te dwie marki to cena. Ten lakier jest stosunkowo tańszy bo kosztuje około 13 funtów, wspominam o tym bo wiem, że na CND Shellac nie każdy może sobie pozwolić i przychodzę do Was z tańszą, a mimo tego godną polecenia alternatywą.


Osoby zainteresowane odsyłam do strony http://www.redcarpetmanicure.com/


Share:

27 komentarzy

  1. Nie znam tego lakieru. 3 warstwy to dla mnie zdecydowanie za dużo, ale ładnie prezentuje się na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi w rzeczywistosci wygląda jeszcze lepiej. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczny kolorek! Taki kobiecy i zwiewny. Ale 3 warstwy to dla mnie zbyt wiele! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt, 3 warstw to sporo, ale na paznokciach wygląda naruralnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożyłam dwie warstwy nie trzy. Wspomniałam tylko, że trzy dałyby ładniejszy efekt. Masz rację na paznokciach wygląda naturalnie i delikatnie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak na paznokciach wygląda bardzo delikatnie i naturalnie :)

      Usuń
  5. Baardzo fajny kolor - już nawet te drobinki bym mu wybaczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kolor na paznokciach zdecydowanie jest jednym z moich faworytów, dłonie pięknie w takim odcieniu wyglądają :)
    A tak wracając do tej naszej Eurowizji w sumie nie czuję się zawiedziona, że Polska nie wygrała. Bardziej wkurza fakt, że wygrała osoba, która była faworyzowana od początku, nie ważne dla mnie jak wygląda, po prostu za bardzo ją promowali i mnie to irytuje. Ale Eurowizję wciąć będę oglądać w przyszłym roku, bo po prostu lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wyglądają opalone dłonie, niestety moje opalone jeszcze nie są...

      Usuń
  7. fajny delikatny kolor, jednak ja wole ciemniejsze ponieważ takie jasne zlewają się ze skórą i dziwnie to wygląda :P ale ogólnie super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam czerwienienie na paznokciach, ale ostatnio wzięło mnie na jasne kolory. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Pomimo że jak mówisz widać lekkie prześwity to i tak lakier prezentuje się bardzo ładnie :) Lubie takie kolorki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam raz hybryde ale mam złe wspomnienia związane z nimi. Lakier utrzymał sie 2 tyg ale po jednym juz lekko się ścierał a usuniecie ich graniczylo z cudem! Nic nie dzialalo az moj TZ w ostatecznosci je zdrapywal... masakra :)

      Usuń
    2. Usuniecie hybryd jest bardzo proste, wystarczy namoczyć bezpyłkowy wacik acetonem i pozostawić na kilkanaście minut. Napisałam posta na ten temat, zapraszam do zajrzenia...

      Usuń
  9. śliczny kolorek, bardzo lubię paznokcie w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, że łączy się z CND Shellac bez problemu, być może wypróbuję jakieś kolory przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też obawiałam się tego jak zareaguje ten lakier na bazę z innej firmy :) Pozdrawiam...

      Usuń
  11. Kolor bardzo mi się podoba :-) Ostatnio mam fioła na punkcie takich odcieni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja, chociaż zazwyczaj wybierałam czerwienie... Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. bardzo ładny kolorek, uwielbiam nosić takie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam firmy, ale kolor nawet, nawet :D

    OdpowiedzUsuń

© Cosmetic Variations | All rights reserved.