BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

czwartek, 6 lutego 2014

Vitamine C Capsules Eclat Visage-The Body Shop


Witamina C ma zbawienny wpływ na nasz organizm. Nie tylko pomaga uchronić nas przed  przeziębieniami ale również ma istotny wpływ na kondycję naszej cery. Dermatolodzy sądzą, że zawarty w witaminie C kwas askorbinowy zwalcza wolne rodniki, pozwala zwalczać problemy z trądzikiem i łojotokiem i co najważniejsze utrzymuje naszą cerę w lepszej kondycji, dodaje jej świeżego wyglądu i pozwala dłużej cieszyć się jej młodym wyglądem. Warto wspomnieć, że ma również działanie nawilżające i przeciwzapalne.


Vitamine C Capsules Eclat Visage są to kapsułki, których głównym założeniem jest zmniejszenie przebarwień występujących na skórze, przywrócenie jej naturalnego blasku oraz chronić przed szkodliwymi czynnikami środowiska zewnętrznego.
Produkt zawiera 28 kapsułek, a więc przeznaczony jest do miesięcznej kuracji. Nie jestem pewna czy po tym czasie należy zrobić sobie pewien odstęp przed ponownym stosowaniem czy można kurację dalej kontynuować. Jeśli wiecie coś w tej kwestii dajcie znać...



Kapsułki są banalnie proste w użyciu. Wystarczy jedynie oderwać jej główkę a następnie nałożyć kosmetyk na twarz. Produkt idealnie nawilża skórę, można stosować go pod makijaż ale ja aplikuję go wieczorem, twierdząc że podczas snu moja cera lepiej się zregeneruje a zawarta w kapsułkach  witamina C odpowiednio spełni swoje działania. 


Po aplikacji skóra jest niesamowicie delikatna w dotyku, aż sama się dziwiłam jak to możliwe. Krem ma silikonową konsystencję i niesamowicie szybko wchłania się podczas aplikacji. Ma bardzo przyjemny- cytrusowy zapach. 



Wiele internautek żaliło się, że kosmetyk zawarty jest w "maleńkich" kapsułkach, a ich ilość jest niewystarczająca. Nic bardziej mylnego. Kosmetyk jak już wcześniej wspomniałam zawiera w swoim składzie kwas askorbinowy, który jest bardzo wrażliwy na proces utleniania. Przez to produkt musi być szczelnie zamknięty w kapsułkach, aby następnie w stu procentach przeniknął przez warstwę rogową skóry i dotarł do miejsca docelowego.


Moja cera po miesięcznej kuracji wygląda naprawdę świeżo, a jej kondycja znacznie się poprawiła. Oczywiste jest, że kapsułki nie poradzą sobie ze znacznie widocznymi przebarwieniami na skórze ale z tymi maleńkimi radzi sobie dobrze. 
Ostatnio trzymając za długo maseczkę poparzyłam sobie strasznie cerę. Pomyślałam, że skoro witamina C ma działania przeciwzapalne to spróbuję i nałożę kosmetyk. Rewelacyjnie poradził sobie i zniwelował podrażnienia, następnego dnia rano nie było śladu po zaczerwienieniach.
 Już zaczęłam się rozglądać za innymi produktami z tej serii,  zamierzam je kupić i zacząć stosować na wiosnę...



Share:

39 komentarzy

  1. kapsulki wygladaja ciekawie, niestety zamkneli mi TBS w miescie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, zawsze można znaleźć tam coś ciekawego...

      Usuń
    2. No wlasnie. Krakow mial fajny salon i go zamkneli :( a szkoda bo mialam tam kilka rzeczy :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe, chętnie bym wypróbowała, ale pewnie cena powala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt The Body Shop do najtańszych nie należy. ..

      Usuń
  3. Lubie takie produkty, niestety w moim mieście zlikwidowali TBS..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co sie dzieje z tymi sklepami w Polsce? Już druga osoba mi pisze, że zamknęli TSB w jej mieście. .. pozdrawiam

      Usuń
  4. Na pewno wypróbuję! coś zdecydowanie dla mnie, jak tylko wykończę tonik rozjaśniajacy, który swoj drogą całkiem dobrze sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tego kosmetyku, bo koleżanka używała takich argumentów jak Ty i chyba dam Wam się przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś ma podobne zdanie na temat tego produktu... gorąco polecam

      Usuń
  6. Dobre rozwiązanie z tymi kapsułkami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego produktu nie posiadałam, ale ze swojej strony mogę polecić Flavo C. Stosowałam i byłam zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wygląd tych kapsułek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie ciekawe jak cena tego cuda z witamina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że nie pamiętam... ale chyba nie była aż tak strasznie wygórowana. ..

      Usuń
  10. Bardzo fajnie te kapsułki wyglądają, piękne zdjęcia :) Są do każdego rodzaju cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zdjęcia to wszystkie są autorstwa mojego męża, dziękuję i przekażę mu twoją pochwałę. Wydaje mi się że kapsułki są do każdego rodzaju cery...

      Usuń
  11. bardzo mnie kuszą już długi czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba zainwestuję w te kapsułki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inwestycja na pewno się zwróci w postaci pięknej cery. Przynajmniej tak bylo w moim przypadku. Pozdrawiam cieplutko. ..

      Usuń
  13. Wyglądają zachęcająco, chciałabym je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię tego rodzaju rybki...
    Ale moje przebarwienia mam zamiar ,,załatwić'' kwasami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego typu masz przebarwienia i o jakich kwasach mowa? pozdrawiam...

      Usuń
  15. Muszę wypróbować, bo mam problem z przebarwieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka piegów na twarzy jak to blondynki, zauważyłam że po stosowaniu kapsułek piegi znikły, zostały może trzy czy cztery na nosie :)

      Usuń
  16. Zaciekawiłaś mnie tym produktem, muszę się przejść do TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widze ten produkt bardzo ciekawy;)
    obserwuję,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pokazać coś czego jeszcze nie znasz :)

      Usuń
  18. Zaciekawiłaś mnie tym produktem, zwłaszcza że szukam teraz czegoś z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciągle zachwycona działaniem witaminy C i wybieram się dokupić jakiś inny produkt z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę lepiej przyjrzeć się tym kapsułką:)

    OdpowiedzUsuń