BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

niedziela, 2 lutego 2014

Liebster Blog Award

Ponownie zostałam nominowana do Liebster Blog Award, tym razem przez dwie blogerki Pati's Home i monikolorowe blog.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za,"dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia . Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby , która Cię nominowała . Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań . Nie wolno nominować bloga , który Cie nominował .
                       


Z góry dziękuję za nominację, lecz z powodu braku czasu nie jestem w stanie kontynuować nominacji do Liebster Blog Award. Z chęcią jednak odpowiem na Wasze pytania:)

Pytania od Pati's Home:

1. Od kiedy malujesz paznokcie, ile dni maksymalnie wytrzymałaś bez lakieru na nich?
Staram się zawsze mieć pomalowane paznokcie, nie robię tego tylko gdy postanawiam, że moje paznokcie wymagają regeneracji i wtedy robię im detoks.
2. Ulubiony produkt do zmywania makijażu?
Zdecydowanie płyny do zmywania twarzy, nie gustuję w mleczkach do demakijażu.
3. Jak ważny jest dla Ciebie makijaż oczu, kiedy musisz wyjść z domu na przykład do pracy/szkoły?
Na co dzień do oczu używam jedynie tuszu do rzęs.
4. Ulubiona odżywka do włosów i dlaczego?
Jeszcze nie znalazłam ulubionej, wciąż testuję i szukam ideału.
5. Najważniejsze wydarzenie w Twoim życiu?
Ślub z moim kochanym mężem.
6. Ile czasu mija od momentu, kiedy wstajesz z łóżka do momentu, jak jesteś w pełni gotowa aby wyjść z domu?
Około godziny, w tym czasie nie zajmuję się tylko i wyłącznie sobą. Przygotowuję również śniadanie dla mnie i męża, bez śniadanie nie ruszam się z domu.
7. Bez czego (czynność/przedmiot) nie wyobrażasz sobie dnia?
Oczywiście bez telefonu.
8. Ulubiony krem nawilżający do twarzy?
Podobnie jak w przypadku odżywki do włosów, wciąż zmieniam i poszukuję ideału.
9. Co na chwilę obecną jest dla Ciebie najważniejsze?
Mój mąż i rodzina.
10. Ile czasu dziennie możesz przeznaczyć na dbanie o siebie?
Mogłabym cały dzień :) oczywiście nie mam takiej możliwości, staram się poświęcać jak najwięcej czasu, oczywiście nie przesadzając.
11. Szczoteczka do zębów: elektryczna, czy manualna?
Kupiłam elektryczną, kompletnie się w moim przypadku nie sprawdziła. Zostaję przy manualnej. Mój mąż jednak jest zwolennikiem elektrycznej.


Pytania od monikolorowe blog:

1. Twoje wymarzone miejsce, w którym chciałabyś spędzić wakacje życia?
Na wakacjach swoich marzeń już byłam, była to oczywiście podróż poślubna. Co roku staramy się wyjeżdżać gdzieś do ciepłych krajów, więc moje marzenia odnośnie wakacji spełniają się co roku. Jeśli miałabym wybrać jedno miejsce to stawiam na Malediwy.
2. Pomadka czy błyszczyk?
To zależy od humoru i okoliczności. Na co dzień błyszczyk, na wyjście czerwona pomadka.
3. Gdybyś nagle została pozbawiona wszystkich kosmetyków poza jednym, wybranym przez Ciebie, co by to był za kosmetyk i dlaczego?
Zdecydowanie zostaję przy podkładzie do twarzy, jednak z moim darem przekonywania wyprosiłabym drugi kosmetyk :) i byłby to tusz do rzęs. Jak widać dużo mi nie trzeba do szczęścia.
3. Twoje największe życiowe rozczarowanie?
Kompletnie nie mam pojęcia co odpowiedzieć na to pytanie. Każdego dnia spotykają nas jakieś rozczarowania, zdecydowanie na szczęście te mniejsze.
4. Dlaczego założyłaś bloga i skąd pomysł na taką nazwę?
Pomysł nazwy bloga podsunął mi mój mąż, uważam że świetnie pasuje do mojego bloga. Jeśli chodzi o pytanie, w którym pytasz dlaczego założyłam bloga to odpowiedź jest bardzo prosta. Interesuję się kosmetykami i pielęgnacją od zawsze i pragnę podzielić się z innymi moją wiedzą i doświadczeniem na ten temat.
5. Twoja ukochana bajka z dzieciństwa to...
To było tak dawno temu ale sądzę, że Kopciuszek.
6. Od czego zaczynasz dzień?
Od porannej toalety i śniadania, a następnie obudzenia mojego męża.


7. Co Ci się w Twoim wyglądzie najbardziej podoba, a co najmniej?
Wszystko mi się podoba, wystarczy jedynie zaakceptować siebie taką jaką jestem. Czasem niektórych wad nie da się skorygowac i trzeba nauczyć się z nimi żyć.
8. Aktor, z którym mogłabyś się zapomnieć? ;)
Ben Affleck, teraz mój mąż mnie zabije :)
9. Krwista czerwień, czy blady róż?
Zdecydowanie krwista czerwień w każdej postaci.
10. Kosmetyk, który pragniesz mieć?
W sumie mogę mieć wszystko, oczywiście w granicach rozsądku. O żadnym kosmetyku nie marzę w chwili obecnej.
11. Co Cię denerwuje?
Oj dużo tego, zdefiniuję to w dwóch słowach LUDZKA GŁUPOTA.


Dziękuję dziewczyny za nominację i gorąco pozdrawiam.
Buziaczki...

Share:

2 komentarze

  1. Dzięki serdeczne za to, że znalazłaś chwilę, by odpowiedzieć na pytania :) Bardzo miło było poczytać! :)

    OdpowiedzUsuń